آموزش مدلسازی فضای داخلی در 3ds Max

Modeling Interiors in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید برای مدل‌سازی مجموعه‌های داخلی و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان را بیاموزید که می‌تواند در فیلم‌ها، بازی‌ها و تجسم‌های معماری استفاده شود. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است). نرم‌افزار مورد نیاز: 3ds Max... یک گردش کار تولید برای مدل‌سازی مجموعه‌های داخلی و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان را بیاموزید که می‌تواند در فیلم‌ها، بازی‌ها و تجسم‌های معماری استفاده شود. شامل 5.5 ساعت آموزش پروژه محور. ایده آل برای هنرمندان متوسط. برجسته های محبوب عبارتند از: دیوارهای AEC. شاخ و برگ AEC; درب های پارامتریک; ویندوز پارامتریک؛ پله های پارامتریک؛ سفارشی کردن اشیاء پارامتریک؛ ویرایش اشیاء پارامتریک؛ ایجاد اشکال پیچیده با Splines. استفاده از Booleans در هندسه و Splines. درج حلقه های لبه با Connect. ترسیم هندسه با ابزار برش. شبیه سازی هندسه، اشکال، و اشیاء فرعی. اضافه کردن ضخامت با Shell Modifier. اصلاح کننده شبکه; اضافه کردن جزئیات سطح با تغییر شکل رنگ. کار با Primitives؛ Sweep Modifier; بخش هایی با Sweep Modifier. رندر Splines; اضافه کردن وضوح به بخش های Spline. ویرایش Splines; استخراج Splines با بخش. تبدیل انتخاب لبه به Splines. با استفاده از Extrude، Bevel و Inset. پیوند دادن اشیاء به یکدیگر؛ اصلاح کننده نویز؛ اتصال و جدا کردن Splines و هندسه. پشته اصلاح کننده؛ نمونه سازی هندسه; اصلاح کننده تراش; اضافه کردن ضخامت به Splines با Modifier. کار با گروه ها نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است). نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

مدلسازی فضای داخلی در 3ds Max Modeling Interiors in 3ds Max

  • ساختن دیوارهای اتاق Building the Walls of the Room

  • افزودن ویندوز Adding Windows

  • ساخت درب ورودی Building the Front Door

  • ایجاد سقف طاقدار Creating the Vaulted Ceiling

  • اضافه کردن کف و سقف Adding the Floor and Ceiling

  • اضافه کردن تزئینات در امتداد سقف و کف Adding Trim Along the Ceiling and Floor

  • ساخت راه پله Building the Stairway

  • بریدن درگاه مرتفع Cutting out the Elevated Doorway

  • افزودن تلویزیون به دیوار جلویی Adding a Television to the Front Wall

  • شروع قفسه بزرگ در امتداد جلو Starting the Large Shelf Along the Front

  • اتمام قفسه Finishing the Shelf

  • ایجاد و تعیین موقعیت روشنایی فرورفته Creating and Positioning Recessed Lighting

  • ساخت پوشش های پنجره Building the Window Coverings

  • اتمام پوشش های پنجره Finishing the Window Coverings

  • شروع از روی مبل Starting on the Sofa

  • پالایش مبل Refining the Sofa

  • اتمام مبل Finishing the Sofa

  • اضافه کردن پاها به مبل Adding Legs to the Sofa

  • مدل سازی میز قهوه Modeling the Coffee Table

  • تکمیل میز قهوه Completing the Coffee Table

  • راه اندازی شومینه Starting the Fireplace

  • تصفیه شومینه Refining the Fireplace

  • اتمام شومینه Finishing the Fireplace

  • شروع مدل صندلی Beginning the Chair Model

  • پالایش صندلی ها Refining the Chairs

  • تکمیل صندلی ها Completing the Chairs

  • اضافه کردن بالش به صندلی و مبل Adding Pillows to the Chairs and Sofa

  • ساختن هنر دیوار و قفسه ها با Splines Building the Wall Art and Shelves with Splines

  • افزودن گیاهان کوچک در نزدیکی پله ها Adding Small Plants Near the Steps

  • ساخت کارخانه بزرگ Building the Large Plant

  • ایجاد هنر دیواری با استفاده از بخش Splines Creating Wall Art Using Section Splines

  • ساخت مجسمه مش Building the Mesh Sculpture

  • مدلسازی کامپوننت Av Modeling the Av Component

  • ساخت چراغ سقفی Building the Overhead Light Fixture

  • مدلسازی نورپردازی مسیر Modeling the Track Lighting

  • مدل سازی چراغ کف Modeling the Floor Lamp

  • اضافه کردن هندریل Adding the Handrail

  • اضافه کردن یک دستگیره به در Adding a Knob to the Door

  • ساخت قاب عکس Building the Picture Frames

  • اضافه کردن فرش های سطحی Adding Area Rugs

  • امتیاز: ایجاد یک چارچوب اساسی برای مبل Bonus: Creating a Basic Framework for the Sofa

  • امتیاز: اضافه کردن ضخامت و وضوح Bonus: Adding Thickness and Resolution

  • امتیاز: افزودن درز به قاب و بالشتک Bonus: Adding Seams to the Frame and Cushions

  • امتیاز: اضافه کردن بی نظمی با تغییر شکل رنگ Bonus: Adding Irregularities with Paint Deformation

  • امتیاز: اضافه کردن بالش ها Bonus: Adding the Pillows

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی فضای داخلی در 3ds Max
جزییات دوره
5h 53m
46
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.