آموزش Unity Mobile Development Game: Set Dressing

Unity Mobile Game Development: Set Dressing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌ها، در مورد فرآیندی که برای ایجاد وسایل و پوشش سطح پروژه توسعه بازی‌های موبایل Unity خود طی کرده‌ایم صحبت خواهیم کرد. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2012، Mudbox 2012، Photoshop CS5. در این سری از آموزش‌ها، ما در مورد فرآیندی که برای ایجاد وسایل و پوشش سطح پروژه توسعه بازی‌های موبایل Unity خود طی کردیم صحبت خواهیم کرد. ما آموزش را با نگاهی به سند توسعه بازی خود و همچنین آثار هنری که در اختیار داریم شروع خواهیم کرد. اینها به ما ایده بهتری از جنبه های فنی مدل های ما و ظاهر آنها می دهد. ما در مورد ساخت هندسه و ایجاد نقشه های بافت برای قطعات هم سطح خود مانند درام های روغن قدیمی، تخته ها و چراغ ها صحبت خواهیم کرد. ما همچنین گردش‌های کاری بین مایا و مادباکس را برای مدل‌سازی، مجسمه‌سازی و نقاشی تکه‌هایی از زباله‌های آلی برای نشان دادن هجوم دشمن پوشش خواهیم داد. ما با صحبت در مورد لباس پوشیدن موقت مجموعه در مایا به عنوان راهنمایی برای لباس نهایی در یونیتی صحبت می کنیم. بنابراین در طول یک ساعت و نیم آینده، ما در مورد ایجاد قطعات لازم برای لباس پوشیدن ست و دادن ظاهری واقعی، قدیمی و فرسوده به آن صحبت خواهیم کرد. این دوره روند ایجاد وسایل و لباس پوشیدن و افکار پشت تصمیمات را مرور می کند، اما یک آموزش گام به گام نیست. اگر می‌خواهید در مدل‌سازی در مایا به سرعت عمل کنید، مقدمه‌ای بر مدل‌سازی در مایا را توصیه می‌کنیم که ابزارهایی را که در اینجا استفاده می‌کنیم با جزئیات بیشتری شرح می‌دهد. اگر می خواهید نگاهی گام به گام به ایجاد دارایی ها در Mudbox داشته باشید، ما آموزش های مختلفی در دسترس داریم، از جمله Introduction to Mudbox 2012، که شما را خیلی سریع شروع می کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Mudbox 2012، Photoshop CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Unity Mobile Development Game: Set Dressing Unity Mobile Game Development: Set Dressing

  • ایجاد تخته های چوبی Creating the Wood Planks

  • ساختن چراغ ها Building the Lights

  • ایجاد درام روغن قدیمی Creating the Old Oil Drum

  • ایجاد مهرهای جابجایی برداری Creating Vector Displacement Stamps

  • ایجاد تخم مرغ بزرگ Creating the Large Egg

  • ایجاد زباله های زهکشی Creating the Drain Debris

  • ایجاد زباله های بیش از حد Creating the Overhanging Debris

  • ایجاد زباله در اطراف زهکشی بالا Creating Debris Around the Upper Drain

  • ایجاد بافت همبند Creating the Connective Tissue

  • ساختن آوار گوشه Building the Corner Debris

  • لباس پوشیدن سطح Dressing the Level

نمایش نظرات

آموزش Unity Mobile Development Game: Set Dressing
جزییات دوره
1h 19m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.