آموزش مهارت ساز: مجسمه سازی در ZBrush و مایا

Skill-Builder: Sculpting in ZBrush and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: گام به گام گذراندن پروژه های آموزشی یک روش واقعا قدرتمند برای یادگیری مجسمه سازی در ZBrush است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5 ، مایا 2013. گام به گام رفتن در پروژه های آموزشی یک روش واقعا قدرتمند برای یادگیری مجسمه سازی در ZBrush است. شما می توانید نحوه کارکرد ابزارها را دنبال کرده و مدل خاصی را با استاد راهنمای خود مجسمه کنید. قدرت واقعی اما از آنجا حاصل می شود که شما می توانید تکنیک های آموخته شده خود را به کار بگیرید و آنها را به روش های مختلف در پروژه های مختلف به کار بگیرید. این دانش و سازگاری فقط از طریق تمرین و تجربه برخورد با موقعیتهای مختلف در هنگام بوجود آمدن حاصل می شود. برای شبیه سازی این کار ، یک سری تمرینات مجسمه سازی ZBrush به شما ارائه می شود. هر تمرین شامل سه درس است که شامل موضوعاتی از خط لوله مجسمه سازی تا ایجاد آرماتور zsphere می باشد. در اولین درس هر تمرین ، ما مهارت یا تکنیک را با استفاده از یک دارایی خاص مرور می کنیم. ما در مورد ابزارهای خاص صحبت خواهیم کرد و مرحله به مرحله کاربرد آنها را مرور خواهیم کرد. در درس دوم ، یک دارایی و دستورالعمل جدید برای تمرین دریافت خواهید کرد. این فرصت شما خواهد بود تا آنچه را که تازه آموخته اید در یک مدل کاملاً متفاوت به کار بگیرید. در درس آخر ، ما مرحله به مرحله تمرین شما را مرور خواهیم کرد و شما می توانید نتایج خود را مقایسه کنید. برای هر تمرین نکات کوچکی در نظر گرفته خواهد شد ، اما ما شما را تشویق می کنیم که در صورت امکان به آنها نگاه نکنید. این تمرینات واقعاً فرصت شما برای تمرین آموخته ها و کسب اعتماد به نفس است که فقط از طریق تکرار حاصل می شود و می توانید به هر مسئله ای بپردازید. همین امروز شروع کنید یا با آموزشهای مهارت ساز بیشتر بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5 ، مایا 2013.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مهارت ساز: مجسمه سازی در ZBrush و مایا Skill-builder: Sculpting in ZBrush and Maya

  • مجسمه سازی خط لوله: بررسی مهارت Sculpting Pipeline: Skill Review

  • مجسمه سازی خط لوله: ورزش Sculpting Pipeline: Exercise

  • مجسمه سازی خط لوله: راه حل Sculpting Pipeline: Solution

  • مجسمه سازی سطح سخت: بررسی مهارت Hard Surface Sculpting: Skill Review

  • مجسمه سازی روی سطح سخت: ورزش Hard Surface Sculpting: Exercise

  • مجسمه سازی سطح سخت: راه حل Hard Surface Sculpting: Solution

  • Armature Creation: بررسی مهارت Armature Creation: Skill Review

  • ایجاد آرماتور: ورزش Armature Creation: Exercise

  • ایجاد آرماتور: راه حل Armature Creation: Solution

  • مجسمه سازی صورت: بررسی مهارت Facial Sculpting: Skill Review

  • مجسمه سازی صورت: ورزش Facial Sculpting: Exercise

  • مجسمه سازی صورت: راه حل Facial Sculpting: Solution

  • اصلاح توپولوژی: بررسی مهارت Topology Modification: Skill Review

  • اصلاح توپولوژی: ورزش Topology Modification: Exercise

  • اصلاح توپولوژی: راه حل Topology Modification: Solution

  • ایجاد لوازم جانبی: بررسی مهارت Creating Accessories: Skill Review

  • ایجاد لوازم جانبی: ورزش کنید Creating Accessories: Exercise

  • ایجاد لوازم جانبی: راه حل Creating Accessories: Solution

  • بررسی اجمالی پروژه نهایی Final Project Overview

  • طرح مفاهیم Posing Concepts

  • مفاهیم توپولوژی Topology Concepts

  • با استفاده از Fibermesh Using Fibermesh

  • گزینه های خروجی Output Options

  • واگذاری نهایی پروژه Final Project Assignment

نمایش نظرات

آموزش مهارت ساز: مجسمه سازی در ZBrush و مایا
جزییات دوره
2h 59m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.