آموزش مدل سازی صورت اغراق آمیز در Maya و ZBrush

Exaggerated Facial Modeling in Maya and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تکنیک‌های مدل‌سازی ارگانیک و گردش کار تولید برای ایجاد توپولوژی تمیز، اضافه کردن تعریف، نسبت‌های اغراق‌آمیز و افزودن استراتژیک جزئیات برای ایجاد هندسه متحرک با استفاده از Maya و ZBrush را بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2008... تکنیک‌های مدل‌سازی ارگانیک و گردش کار تولید برای ایجاد توپولوژی تمیز، اضافه کردن تعریف، نسبت‌های اغراق‌آمیز و افزودن استراتژیک جزئیات برای ایجاد هندسه متحرک با استفاده از Maya و ZBrush را بیاموزید. شامل نزدیک به 5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندانی است که خلق شخصیت و توسعه ظاهر را برای استفاده در فیلم و بازی می‌آموزند. برجسته های محبوب عبارتند از: مدل سازی ویژگی های اغراق آمیز. استفاده از هنر مرجع؛ ساخت توپولوژی تغییر شکل پذیر. جریان اولیه لبه ساختمان. اکسترود هندسه در امتداد منحنی ها. هندسه پل زدن; مدلینگ چشم; مدل سازی متقارن. ایجاد چین و چروک های بزرگ؛ مدل سازی گوش ها; افزودن فضای داخلی دهان؛ اتصال لبه ها با ابزار Split Polygon. واردات/صادرات هندسه; مونتاژ ابزارهای فرعی در ZBrush. پر کردن بخش‌هایی از ابزارهای فرعی با رنگ. اصلاح سر با برس حرکتی. هندسه تقسیم فرعی; مجسمه سازی ویژگی های صورت؛ افزودن چین و چروک های کوچک؛ اضافه کردن بی نظمی ها؛ اضافه کردن جزئیات با نقشه های آلفا و ضربه. ایجاد طرح بندی UV؛ ادغام تغییرات UV در ZBrush Sculpt. ایجاد نقشه های عادی در ZBrush. اعمال و مشاهده نقشه های عادی در مایا. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر، ZBrush 3.1 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مسدود کردن در بالای سر Blocking in the Top of the Head

مدل سازی صورت اغراق آمیز در Maya و ZBrush Exaggerated Facial Modeling in Maya and ZBrush

  • مدل سازی پل بینی Modeling the Bridge of the Nose

  • بیرون کشیدن چین نازولبیال Drawing Out the Nasolabial Fold

  • ساختن برآمدگی ابرو و استخوان گونه Building the Brow Ridge and Cheek Bone

  • اکسترود کردن خط فک Extruding Out the Jaw Line

  • ساختن پشت گردن Building the Back of the Neck

  • اتصال گردن و افزودن ماهیچه Connecting the Neck and Adding Musculature

  • تکمیل گردن و شانه ها Completing the Neck and Shoulders

  • ایجاد بینی Creating the Nose

  • مدل سازی دهان Modeling the Mouth

  • ساختن کره چشم Building the Eyeball

  • مدل سازی ناحیه چشم Modeling the Eye Area

  • پر کردن هندسه گونه Filling in the Cheek Geometry

  • شروع ساخت گوش Starting Construction of the Ear

  • ساختن ساختار گوش Building the Structure of the Ear

  • پایان دادن به گوش Finishing the Ear

  • افزودن چین و چروک های بزرگ Adding Large Wrinkles

  • ساختن لثه Building the Gums

  • اضافه کردن دندان و زبان Adding the Teeth and Tongue

  • انتقال هندسه از مایا به ZBrush Transferring the Geometry from Maya to ZBrush

  • ایجاد تغییرات در مقیاس بزرگ در شکل سر Making Large-scale Changes to the Shape of the Head

  • مجسمه سازی ویژگی های برجسته صورت Sculpting Prominent Facial Features

  • مجسمه سازی چروک ها و چین های کوچکتر Sculpting Smaller Wrinkles and Folds

  • تایم لپس مجسمه سازی Sculpting Time-lapse

  • اضافه کردن ابروهای زبر و شل شدن پوست زیر گردن Adding Rough Eyebrows and Loose Skin Under the Neck

  • استفاده از نقشه های آلفا برای افزودن چین و چروک Using Alpha Maps to Add Wrinkles

  • افزودن جزئیات دقیق به صورت Adding Fine Detail to the Face

  • ایجاد یک چیدمان UV برای سر در مایا Creating a UV Layout for the Head in Maya

  • صادرات نقشه های عادی از ZBrush Exporting Normal Maps from ZBrush

  • استفاده از نقشه های عادی در مایا Applying Normal Maps in Maya

  • پاداش: حذف سن با تغییر مجسمه Bonus: Removing Age by Modifying the Sculpt

  • امتیاز: از بین بردن چین و چروک و صاف کردن ناحیه چشم Bonus: Removing Wrinkles and Smoothing the Eye Area

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی صورت اغراق آمیز در Maya و ZBrush
جزییات دوره
4h 55m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.