آموزش MODO برای هنرمندان مایا

MODO for Maya Artists

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: اگر شما یک هنرمند مایایی هستید و می خواهید نحوه استفاده از MODO را بیاموزید ، این دوره برای شما مناسب است. شما در مورد تفاوت ها و شباهت های اصلی بین مایا و MODO ، از جمله ناوبری ، هندسه متحرک ، ابزار ، ایجاد رندر ، انیمیشن و موارد دیگر یاد خواهید گرفت. هنرمندان مایا می توانند با ادغام MODO در خط لوله کار خود را تقویت کنند ، اما در حالی که شباهت های زیادی وجود دارد بین این دو برنامه ، تفاوت های قابل توجهی نیز وجود دارد. این دوره ، MODO برای Maya Artists ، به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه آنها می توانند با هم کار کنند. ما با بحث در مورد رابط کاربری و یادگیری چگونگی مطابقت مناطق مختلف با رابط آشنای مایا شروع خواهیم کرد ، در ادامه با نحوه پیمایش در نمای سه بعدی ، استفاده از برخی کلیدهای میانبر متداول و تغییر پیمایش MODO برای مطابقت با ناوبری مایا ادامه خواهیم داد. در مرحله بعدی ، شما در مورد نحوه برخورد MODO با اشیا ، چگونگی حرکت هندسه در آن موارد و همچنین نحوه استفاده از ابزارهای مختلف در MODO برای تأثیر بر روی مدل ها و افزودن مواد و بافت به ارائه دهنده های خود ، یاد خواهید گرفت. در پایان با یادگیری اصول انیمیشن صحبت خواهید کرد و در مورد انتقال پرونده ها بین مایا و MODO صحبت خواهید کرد. با پایان این آموزش MODO ، شما درک بهتری از تفاوت ها و شباهت های بین مایا و MODO خواهید داشت و قادر خواهید بود که از نقاط قوت MODO با ادغام آن در خط لوله مایا استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

MODO برای هنرمندان مایا MODO for Maya Artists

  • با استفاده از رابط MODO Using the MODO Interface

  • پیمایش در MODO Navigation in MODO

  • کار با موارد مش و اجزا Working with Mesh Items and Components

  • استفاده از ابزارها در MODO Using Tools in MODO

  • روش های انتخاب در MODO Selection Methods in MODO

  • کار با مراکز اقدام و Falloffs Working with Action Centers and Falloffs

  • افزودن مواد و بافت Adding Materials and Textures

  • رندر در MODO Rendering in MODO

  • با استفاده از نمای پیش نمایش Using the Preview Viewport

  • متحرک سازی در MODO Animating in MODO

  • انتقال پرونده ها Transferring Files

نمایش نظرات

آموزش MODO برای هنرمندان مایا
جزییات دوره
1h 38m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.