آموزش سری حرفه ای: مدل سازی وسایل نقلیه نظامی در مایا

Professional Series: Modeling Military Vehicles in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، نکات و مفاهیم تولیدی را که باید در هنگام ساخت خودروهای نظامی CG در نظر بگیرید را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012. در این آموزش مایا، نکات و مفاهیم تولیدی را که باید در هنگام ساخت وسایل نقلیه نظامی CG فکر کنید را پوشش خواهیم داد. این آموزش برای کمک به توسعه گردش کار شما طراحی شده است و به شما مفاهیمی را ارائه می دهد که باید در طول فرآیند مدل سازی وسایل نقلیه نظامی به خاطر داشته باشید. اهداف این دوره سریع شامل بررسی چندین جریان کاری و تکنیک های مختلف برای مدل سازی یک حمل و نقل نظامی است. ما قدم به قدم در ساخت یک پروژه خاص پیش نمی‌رویم، بلکه به طور کلی در مورد برخی از موقعیت‌هایی که با آن‌ها مواجه خواهید شد و گزینه‌هایی که برای مقابله با آن مسائل دارید صحبت خواهیم کرد. قبل از شروع، توصیه می شود که تجربه استفاده از مایا را داشته باشید زیرا ما اطلاعات زیادی را در مدت زمان کوتاه تری پوشش می دهیم. اگر هنرمند تازه کار مایا هستید، دوره های راهنمای مبتدی بهترین مکان برای شروع است. از آنجا، می توانید هر یک از آموزش های متوسط ​​​​، گام به گام و مبتنی بر پروژه را که شما را در کل فرآیند راهنمایی می کند، بررسی کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سری حرفه ای: مدل سازی وسایل نقلیه نظامی در مایا Professional Series: Modeling Military Vehicles in Maya

  • کار با مرجع Working with Reference

  • روش های مسدودسازی اولیه Initial Blocking Methods

  • ایجاد جزئیات مسطح Creating Planar Detail

  • مفاهیم توپولوژی Topology Concepts

  • ایجاد پنل های جداگانه Creating Separate Panels

  • جریان های کاری مورب Beveling Workflows

  • افزودن جزئیات آج Adding Tread Detail

  • بهینه سازی جزئیات Optimizing Details

  • ساخت آن کاربردی Making It Functional

نمایش نظرات

آموزش سری حرفه ای: مدل سازی وسایل نقلیه نظامی در مایا
جزییات دوره
1h 23m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.