آموزش مجسمه سازی سطوح سخت در ZBrush

Sculpting Hard Surfaces in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های ZBrush، نحوه استفاده از برخی از ابزارهای مجسمه سازی با سطح سخت در ZBrush را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5R3. در این سری از آموزش های ZBrush، نحوه استفاده از برخی از ابزارهای مجسمه سازی با سطح سخت در ZBrush را یاد خواهیم گرفت. ZBrush همیشه یک برنامه عالی برای مجسمه سازی اشکال ارگانیک با جزئیات فوق العاده بوده است. اما آیا می‌دانستید که ZBrush دارای تعدادی ابزار مفید است که به شما کمک می‌کند تا سطوح سخت‌تری را نیز بسازید؟ در این دوره، ما در مورد برس های لهستانی صحبت خواهیم کرد، که به ما امکان می دهد منحنی های صاف و لبه های تیز را در یک حرکت ترکیب کنیم. خود ضربه‌ها با Backtrack بهبود یافته‌اند و به ما این امکان را می‌دهند که هنگام مجسمه‌سازی خطوط صاف‌تر و صاف‌تری داشته باشیم. ما همچنین قابلیت Re-mesh را پوشش خواهیم داد که به ما امکان می دهد چندین شکل را در عملیات نوع Boolean ترکیب کنیم. ما همچنین می‌توانیم از مزیت‌های اولیه ZBrush استفاده کنیم تا نقطه شروعی عالی برای برخی از اشکال سطوح سخت به ما بدهد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5R3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی سطوح سخت در ZBrush Sculpting Hard Surfaces in ZBrush

  • مسدود کردن در شکل اصلی Blocking in the Main Shape

  • استفاده از حلقه های گروهی برای اصلاح توپولوژی Using Group Loops to Modify Topology

  • پالایش مجسمه پایه Refining the Base Sculpt

  • مجسمه سازی جزئیات سطح سخت با برس های لهستانی Sculpting Hard Surface Detail with the Polish Brushes

  • استفاده از ماسک برای برش جزئیات در سطح Using Masks to Cut Detail into the Surface

  • استفاده از پوشش خودکار برای مجسمه سازی حلقه های گروهی Using Auto-masking to Sculpt Group Loops

  • استفاده از برس های مسطح برای برش پانل ها Using the Planar Brushes to Cut in Panels

  • اضافه کردن جزئیات با آلفاهای سفارشی Adding Detail with Custom Alphas

  • افزودن مواد و رنگ به مدل Adding Materials and Color to the Model

  • ساختن فک از هندسه اولیه Building the Jaw from Primitive Geometry

  • اضافه کردن لوله های ستون فقرات و گونه ها Adding the Spine and Cheek Tubes

  • استفاده از Remesh All برای ترکیب چندین شکل Using Remesh All to Combine Multiple Shapes

  • ساختن پایه چشم های مکانیکی Building the Base of the Mechanical Eyes

  • افزودن میله های اتصال به چشم Adding Connecting Rods to the Eyes

  • اضافه کردن پیستون به مدل Adding Pistons to the Model

  • اضافه کردن دندان های مکانیکی Adding Mechanical Teeth

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی سطوح سخت در ZBrush
جزییات دوره
2h 17m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.