آموزش مدلسازی سطوح سخت با NURBS در مایا

Modeling Hard Surfaces with NURBS in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره از چندین تکنیک NURBS برای ساخت اسکیت بورد در مایا استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر. در این دوره از چندین تکنیک NURBS برای ساخت اسکیت بورد در مایا استفاده خواهیم کرد. هندسه NURBS چندین مزیت را نسبت به انواع دیگر روش‌های ساختمانی موجود فراهم می‌کند، اما فرآیند ایجاد هندسه NURBS تا حدودی با ساخت چند ضلعی یا مدل‌های زیر d متفاوت است. در این دوره ما مدل سازی سطح سخت را با استفاده از انواع ابزارها و تکنیک های NURBS در مایا برای ساخت یک اسکیت بورد بررسی خواهیم کرد. ما ابزارهایی مانند لفتینگ، فیله و استفاده از ابزار منحنی CV را بررسی خواهیم کرد و در پایان این پروژه، طعم فرآیند ساخت NURBS را خواهید چشید و می‌توانید از این ابزارها برای شروع ساخت مدل‌های خود استفاده کنید. . نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدلسازی سطوح سخت با Nurbs در مایا Modeling Hard Surfaces with Nurbs in Maya

  • استفاده از منحنی ها برای ساخت عرشه Using Curves to Build the Deck

  • اتمام عرشه اسکیت برد Finishing the Skateboard Deck

  • اضافه کردن ضخامت به عرشه Adding Thickness to the Deck

  • ساخت صفحه پایه کامیون Building the Truck Base Plate

  • مدل سازی قطعات اصلی کامیون ها Modeling the Main Pieces of the Trucks

  • اتمام کامیون ها Finishing the Trucks

  • اضافه کردن چرخ ها Adding the Wheels

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی سطوح سخت با NURBS در مایا
جزییات دوره
0h 52m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.