آموزش توسعه بازی موبایل Unity: شخصیت و مدل سازی سلاح

Unity Mobile Game Development: Character and Weapon Modeling

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها در مورد مراحلی که برای ساخت شخصیت و مدل اسلحه برای پروژه بازی موبایل Unity خود طی کردیم صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012, ZBrush 4, Photoshop CS5, TopoGun 1.06, Mudbox 2012. در این سری از آموزش ها در مورد مراحلی که برای ساخت شخصیت و مدل اسلحه برای پروژه بازی موبایل Unity خود طی کرده ایم صحبت خواهیم کرد. ما با ارجاع به سند بازی خود شروع خواهیم کرد، که راهنمای ما در روند ایجاد بازی Unity ما خواهد بود. ما روی ایجاد توپولوژی بازی برای دو شخصیت و دو مدل اسلحه تمرکز خواهیم کرد. ما همچنین تولید نقشه و نقاشی بافت را به عنوان بخشی از فرآیند پوشش خواهیم داد. در پایان ما مدل هایی را خواهیم داشت که آماده تقلب و انیمیشن هستند یا مستقیماً به موتور بازی وصل می شوند. ما از بسته‌های نرم‌افزاری مختلفی از Maya، TopoGun، ZBrush و Mudbox برای آماده‌سازی دارایی‌های خود استفاده خواهیم کرد، بنابراین تعداد زیادی رفت و برگشت وجود خواهد داشت. این دوره به برخی از دارایی های از پیش ساخته شده اشاره می کند و روش هایی را برای اصلاح و آماده سازی آن دارایی ها برای این بازی خاص پوشش می دهد. در بیشتر این موارد، اگر می‌خواهید ساخت این دارایی‌ها را از ابتدا تا انتها یاد بگیرید، آموزشی وجود دارد که نیاز شما را برطرف می‌کند. به عنوان مثال، در این دوره به مراحلی می‌پردازیم که برای اصلاح شخصیت دوچرخه‌سواری از «ایجاد کاراکترهای با وضوح بالا در ZBrush 4» و «ایجاد شخصیت‌های بازی با Maya 2011 و ZBrush 4» طی کردیم. بنابراین اگر می‌خواهید شخصیت را از ابتدا بسازید، این دو دوره شما را از طریق این فرآیند راهنمایی می‌کنند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، ZBrush 4، Photoshop CS5، TopoGun 1.06، Mudbox 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

توسعه بازی موبایل Unity: شخصیت و مدل سازی سلاح Unity Mobile Game Development: Character and Weapon Modeling

  • بررسی مدل تفنگ تهاجمی Examining the Assault Rifle Model

  • ایجاد یک بافت برای تفنگ تهاجمی Creating a Texture for the Assault Rifle

  • مدل سازی تفنگ ساچمه ای با وضوح بالا Modeling the High-resolution Shotgun

  • ساخت هندسه آماده بازی برای شاتگان Building Game-ready Geometry for the Shotgun

  • رنگ آمیزی بافت تفنگ ساچمه ای Painting the Shotgun Texture

  • صادرات تیک هندسه و نقشه ها از Mudbox Exporting the Tick Geometry and Maps from Mudbox

  • ایجاد هندسه آماده بازی برای تیک Creating Game-ready Geometry for the Tick

  • اصلاح مدل پخش کننده با وضوح بالا Modifying the High-resolution Player Model

  • ساخت هندسه آماده بازی برای بازیکن Building Game-ready Geometry for the Player

  • تکمیل بافت پلیر در فتوشاپ Finishing the Player Texture in Photoshop

  • مقیاس بندی و آماده سازی مدل ها Scaling and Preparing Models

نمایش نظرات

آموزش توسعه بازی موبایل Unity: شخصیت و مدل سازی سلاح
جزییات دوره
1h 40m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.