آموزش مهارت‌ساز: تسلط بر توپولوژی در مایا

Skill-Builder: Mastering Topology in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گذراندن گام به گام پروژه های آموزشی یک راه واقعا قدرتمند برای یادگیری ابزارها و تکنیک های مختلف مدل سازی است. گذراندن گام به گام پروژه های آموزشی یک راه واقعا قدرتمند برای یادگیری ابزارها و تکنیک های مختلف مدل سازی است. همانطور که دنبال می کنید و یک مدل خاص را با معلم خود ایجاد می کنید، می توانید ببینید که این ابزارها چگونه کار می کنند. با این حال، قدرت واقعی از این می‌آید که بتوانید تکنیک‌هایی را که یاد گرفته‌اید استفاده کنید و آنها را به روشی متفاوت در پروژه‌ای متفاوت به کار ببرید. این دانش و سازگاری تنها از تمرین و تجربه برخورد با موقعیت‌های مختلف ناشی می‌شود. برای شبیه سازی این، یک سری تمرینات توپولوژیکی به شما ارائه می شود. هر تمرین شامل سه درس است که موضوعاتی از N-Gons تا توپولوژی صورت را پوشش می دهد. در درس اول، مهارت یا تکنیک را با استفاده از یک دارایی خاص مرور خواهیم کرد. در مورد ابزارهای خاص صحبت خواهیم کرد و مرحله به مرحله کاربرد آنها را بررسی خواهیم کرد. در درس دوم، یک دارایی و دستورالعمل جدید برای تمرین دریافت خواهید کرد. این فرصت شما خواهد بود تا آنچه را که به تازگی آموخته اید در مدلی کاملا متفاوت به کار ببرید. در درس پایانی تمرین شما را مرحله به مرحله مرور می کنیم و می توانید نتایج خود را با هم مقایسه کنید. نکات کوچکی برای هر تمرین ارائه خواهد شد، اما توصیه می کنیم در صورت امکان به آنها نگاه نکنید. هر آموزش مهارت‌ساز با یک پروژه نهایی به پایان می‌رسد که در آن شما می‌توانید تمام مهارت‌ها و تکنیک‌های جدیدی را که یاد گرفته‌اید استفاده کنید و آنها را در پروژه کوچک خود به کار ببرید. این تمرین‌ها واقعاً فرصت شما برای تمرین آموخته‌ها و به دست آوردن اعتماد به نفسی است که فقط از طریق تکرار به دست می‌آید و می‌توانید به هر مسئله‌ای که ممکن است پیش بیاید رسیدگی کنید. همین امروز شروع کنید یا در مورد آموزش های Skill-Builder بیشتر بدانید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و مروری بر دوره Introduction and Course Overview

مهارت‌ساز: تسلط بر توپولوژی در مایا Skill-Builder: Mastering Topology in Maya

  • حذف N-gons: بررسی مهارت Removing N-gons: Skill Review

  • حذف N-gon ها: ورزش کنید Removing N-gons: Exercise

  • حذف N-gon ها: راه حل Removing N-gons: Solution

  • کار با مثلث: بررسی مهارت Working with Triangles: Skill Review

  • کار با مثلث: تمرین کنید Working with Triangles: Exercise

  • کار با مثلث: راه حل Working with Triangles: Solution

  • کار با لهستانی ها: بررسی مهارت Working with Poles: Skill Review

  • کار با قطب: ورزش کنید Working with Poles: Exercise

  • کار با قطب: راه حل Working with Poles: Solution

  • Rerouting Edges: Skill Review Rerouting Edges: Skill Review

  • تغییر مسیر لبه ها: ورزش کنید Rerouting Edges: Exercise

  • مسیریابی مجدد لبه ها: راه حل Rerouting Edges: Solution

  • حلقه صورت: بررسی مهارت Facial Loop: Skill Review

  • حلقه صورت: ورزش کنید Facial Loop: Exercise

  • حلقه صورت: راه حل Facial Loop: Solution

  • کاهش هندسه: بررسی مهارت Geometry Reduction: Skill Review

  • کاهش هندسه: ورزش Geometry Reduction: Exercise

  • کاهش هندسه: راه حل Geometry Reduction: Solution

  • Resolution for Animation: Skill Review Resolution for Animation: Skill Review

  • وضوح برای انیمیشن: تمرین Resolution for Animation: Exercise

  • وضوح برای انیمیشن: راه حل Resolution for Animation: Solution

  • عیب یابی شخصیت: بررسی مهارت Character Troubleshooting: Skill Review

  • عیب یابی شخصیت: ورزش کنید Character Troubleshooting: Exercise

  • عیب یابی شخصیت: راه حل Character Troubleshooting: Solution

  • بررسی اجمالی نهایی پروژه Final Project Overview

  • مفاهیم شخصیت Character Concepts

  • ایجاد چشم Creating Eyes

  • خطوط و ویژگی ها Contours and Features

  • افزودن جزئیات خاص Adding Specific Details

  • پاکسازی و سازماندهی دارایی Asset Cleanup and Organization

  • تکلیف نهایی پروژه Final Project Assignment

نمایش نظرات

آموزش مهارت‌ساز: تسلط بر توپولوژی در مایا
جزییات دوره
3h 34m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
25
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.