آموزش شروع کار با ابزارهای مدلسازی گرافیت در 3ds Max

Getting Started with the Graphite Modeling Tools in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره از تعدادی مثال برای بررسی ابزارهای مدلسازی گرافیت استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر. در این دوره از تعدادی مثال برای بررسی ابزارهای مدلسازی گرافیت در 3ds Max و نحوه استفاده از آنها در پروژه های خود استفاده خواهیم کرد. ابزار Graphite Modeling Tools طیف وسیعی از ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد تا ساخت مدل ها در 3ds Max را بسیار آسان تر کنید. برخی از نکات برجسته دوره شامل استفاده از Flow Connect و Set Flow برای افزودن وضوح و در عین حال حفظ شکل یک شی و استفاده از ابزارهایی مانند اتصال رنگ، اتصال فاصله، و ساخت گوشه‌ها برای ایجاد سریع توپولوژی سفارشی است. پس از تکمیل، درک خوبی از ابزار Graphite و نحوه استفاده از آنها خواهید داشت. برای اینکه دید کاملی از مجموعه ابزارهای گرافیت داشته باشید، دوره آموزشی Using the Freeform Modeling Tools یک مکمل بسیار توصیه شده است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با ابزارهای مدلسازی گرافیت در 3ds Max Getting Started with the Graphite Modeling Tools in 3ds Max

  • اصلاح انتخاب ها Modifying Selections

  • استفاده از Swiftloop برای افزودن سریع وضوح Using Swiftloop to Quick Add Resolution

  • با استفاده از Flow Connect و تنظیم Flow برای حفظ شکل ها Using Flow Connect and Set Flow to Maintain Shapes

  • استفاده از ابزار حلقه برای اصلاح سریع حلقه های لبه Using the Loop Tools to Quickly Modify Edge Loops

  • با استفاده از Distance Connect و Random Connect Using Distance Connect and Random Connect

  • با استفاده از Paint Connect با Build Corners Using Paint Connect with Build Corners

  • با استفاده از ابزار Symmetry Using the Symmetry Tools

  • تولید توپولوژی رویه ای Generating Procedural Topology

  • بهینه سازی UV ها در Viewport و Quadrifying Meshes Tweaking UVs in the Viewport and Quadrifying Meshes

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با ابزارهای مدلسازی گرافیت در 3ds Max
جزییات دوره
0h 55m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.