آموزش شروع سریع مدل سازی در MODO: جلد 2

Quick Start to Modeling in MODO: Volume 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: به جلد 2 شروع سریع مدل‌سازی در MODO، مجموعه‌ای از دوره‌های ویژه ساخته شده که باید به ترتیب دنبال شوند و با تمرین‌های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته‌شده در هم آمیخته شوند، خوش آمدید. نرم‌افزار مورد نیاز: MODO 801. به جلد 2 از شروع سریع مدل‌سازی در MODO خوش آمدید، مجموعه‌ای از دوره‌های ویژه ساخته شده که باید به ترتیب دنبال شوند و با تمرین‌های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته‌شده در هم آمیخته شوند. در جلد دوم کتاب شروع سریع به مدل‌سازی در MODO، ما بر روی مفاهیم پوشش‌دهی شده در جلد 1 می‌پردازیم. در اینجا بیشتر بر روی استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مدل‌سازی برای شکل دادن به یک مش بدون درز، یک قاب سلاح‌های قالب‌گیری شده در این مثال تمرکز خواهیم کرد. . ما یاد خواهیم گرفت که حلقه های لبه را به صورت استراتژیک اضافه کنیم و هندسه را از یک سطح بیرون بیاوریم. ما یاد می گیریم که به صورت متقارن کار کنیم و یاد می گیریم که مشکلات مدل را پیدا کرده و عیب یابی کنیم. ما همچنین به استفاده مجدد از چند ضلعی ها از مدل خود برای ایجاد قطعات مناسب جدید ادامه خواهیم داد. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت متوالی برگزار شوند، بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم قبل از ادامه این دوره با جلد 1 شروع کنید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع مدل سازی در MODO: جلد 2 Quick Start to Modeling in MODO: Volume 2

  • مسدود کردن در شکل اصلی Blocking in the Basic Shape

  • افزودن لبه برای اکسترودهای زاویه ای Adding Edges for Angular Extrudes

  • اکسترود کردن بخش های زاویه ای بزرگ Extruding up Large Angular Sections

  • اضافه کردن اکستروژن های لبه Adding Edge Extrusions

  • مدل سازی باز شدن چفت Modeling the Latch Opening

  • اضافه کردن درز مورد Adding the Case Seam

  • مدل سازی قطعه بالا Modeling the Top Piece

  • ساخت چفت Building the Latches

  • مدل سازی دسته کیس Modeling the Case Handle

  • ایجاد برچسب Creating the Label

  • پاکسازی صحنه و تعیین تکلیف Scene Cleanup and Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع مدل سازی در MODO: جلد 2
جزییات دوره
0h 59m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.