آموزش مهارت‌ساز: مدل‌سازی تفسیری در مایا

Skill-Builder: Interpretive Modeling in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش Skill-Builder در مورد فرآیند تفسیر اشکال مختلف و ایجاد هندسه به روش های کارآمد صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013. در این آموزش Skill-Builder، در مورد فرآیند تفسیر اشکال مختلف و ایجاد هندسه به روش های کارآمد صحبت خواهیم کرد. گذراندن گام به گام پروژه های آموزشی یک راه واقعا قدرتمند برای یادگیری ابزارها و تکنیک های مختلف مدل سازی است. همانطور که دنبال می کنید و یک مدل خاص را با معلم خود ایجاد می کنید، می توانید ببینید که این ابزارها چگونه کار می کنند. در پایان، شما یک مدل خاص ایجاد کرده‌اید، اما یادگیری واقعی از این می‌آید که بتوانید انواع مختلفی از اشکالی را که با آن‌ها مواجه می‌شوید از هم جدا کنید و روش‌های کارآمدی برای ساختن آن‌ها پیدا کنید. این دانش و سازگاری تنها از تمرین و تجربه برخورد با موقعیت‌های مختلف ناشی می‌شود. برای شبیه سازی این، یک سری تمرینات مدل سازی به شما ارائه می شود. هر تمرین شامل سه درس خواهد بود. در درس اول، مهارت‌ها و تکنیک‌های مدل‌سازی خاص را با استفاده از یک دارایی خاص مرور می‌کنیم. ما به مرجع نگاه می کنیم و از طریق بهترین روش ها برای ایجاد مدل صحبت می کنیم. در درس دوم، یک دارایی مرجع جدید و دستورالعمل‌هایی برای تکمیل تمرین دریافت خواهید کرد. این فرصت شما خواهد بود تا آنچه را که می دانید بکار ببرید تا بتوانید مدلی کاملا متفاوت بسازید. در درس پایانی تمرین شما را مرحله به مرحله مرور می کنیم و می توانید نتایج خود را با هم مقایسه کنید. نکات کوچکی برای هر تمرین ارائه خواهد شد، اما توصیه می کنیم در صورت امکان به آنها نگاه نکنید. هر آموزش مهارت‌ساز با یک پروژه نهایی به پایان می‌رسد که در آن شما می‌توانید تمام مهارت‌ها و تکنیک‌های جدیدی را که یاد گرفته‌اید استفاده کنید و آنها را در پروژه کوچک خود به کار ببرید. این تمرین‌ها واقعاً فرصت شما برای تمرین آموخته‌ها و به دست آوردن اعتماد به نفسی است که فقط از طریق تکرار به دست می‌آید و می‌توانید به هر مسئله‌ای که ممکن است پیش بیاید رسیدگی کنید. همین امروز شروع کنید یا در مورد آموزش های Skill-Builder بیشتر بدانید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مهارت‌ساز: مدل‌سازی تفسیری در مایا Skill-Builder: Interpretive Modeling in Maya

  • شکل های پایه: بررسی مهارت Base Shapes: Skill Review

  • شکل های پایه: ورزش کنید Base Shapes: Exercise

  • شکل های پایه: محلول Base Shapes: Solution

  • پل زدن: بررسی مهارت Bridging: Skill Review

  • پل زدن: ورزش کنید Bridging: Exercise

  • پل زدن: راه حل Bridging: Solution

  • ترکیب چند شی: بررسی مهارت Combining Multiple Objects: Skill Review

  • ترکیب چند شی: تمرین Combining Multiple Objects: Exercise

  • ترکیب چند شیء: راه حل Combining Multiple Objects: Solution

  • استفاده از Nurbs: بررسی مهارت Using Nurbs: Skill Review

  • استفاده از Nurbs: ورزش کنید Using Nurbs: Exercise

  • استفاده از Nurbs: Solution Using Nurbs: Solution

  • کار با تغییر شکل دهندگان: بررسی مهارت Working with Deformers: Skill Review

  • کار با دفورمرها: ورزش کنید Working with Deformers: Exercise

  • کار با دفورمرها: راه حل Working with Deformers: Solution

  • بررسی اجمالی نهایی پروژه Final Project Overview

  • راه اندازی معماری و جزئیات Architecture Setup and Detail

  • مدل سازی مداوم با استفاده از سبک های مختلف Modeling Consistently Using Different Styles

  • مجموعه مفاهیم لباس پوشیدن Set Dressing Concepts

  • پاکسازی و سازماندهی دارایی Asset Cleanup and Organization

  • تکلیف نهایی پروژه Final Project Assignment

نمایش نظرات

آموزش مهارت‌ساز: مدل‌سازی تفسیری در مایا
جزییات دوره
2h 35m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.