آموزش ایجاد یک تفنگ دستی در ZBrush

Creating a Handgun in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush از انواع ابزارهای سطح سخت برای ساخت یک تفنگ دستی واقع گرایانه در ZBrush 4 استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر. در این آموزش ZBrush از انواع ابزارهای سطح سخت برای ساخت یک اسلحه دستی واقع گرایانه در ZBrush 4. ZBrush 4 دارای تعدادی ابزار است که ساخت مدل های سطوح سخت را فوق العاده آسان می کند. در این سری از درس ها، ما از آن ابزارهای سطح سخت برای مجسمه سازی یک تفنگ دستی واقعی استفاده خواهیم کرد. ما با استفاده از Shadowbox برای مسدود کردن یک پایه برای تفنگ شروع خواهیم کرد. ما قبل از ایجاد توپولوژی جدید خود برای مش، با سطوح زیربخش و جزئیات پیش بینی شده، از براش های برش قدرتمند برای شکل دادن به مدل استفاده خواهیم کرد. ما از برس های پولیش برای اضافه کردن اریب ها و ایجاد انتقال های صاف با لبه های سخت برای اصلاح مش استفاده می کنیم. ما به چندین روش برای ساخت لوازم جانبی، از جمله استخراج مش برای بند پشتی، ابزار توپولوژی برای دستگیره ها و Shadowbox برای بسیاری از قطعات کوچکتر اما پیچیده نگاه خواهیم کرد. ما پروژه خود را با افزودن مواد به قطعات مختلف به پایان خواهیم رساند و از Spotlight برای رنگ آمیزی بافت برای دستگیره ها استفاده می کنیم. در پایان، نه تنها با استفاده از ZBrush یک تفنگ دستی واقع گرایانه از ابتدا ایجاد کرده اید، بلکه دانش لازم برای ایجاد اسلحه ها و سلاح های خود را در ZBrush خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک تفنگ دستی در ZBrush Creating a Handgun in ZBrush

  • ساخت یک پایه برای قاب با Shadowbox Building a Base for the Frame with Shadowbox

  • تعریف اشکال اصلی تفنگ Defining the Main Shapes of the Gun

  • کندن محافظ ماشه Beveling the Trigger Guard

  • ساخت توپولوژی جدید برای تفنگ Building New Topology for the Gun

  • اکسترود کردن درگاه خروج Extruding the Ejection Port

  • جزئیات اسلاید و قاب Detailing the Slide and Frame

  • جزئیات پوزه Detailing the Muzzle

  • ساخت مناظر جلو و عقب Building the Front and Rear Sights

  • ساخت ماشه و چکش Building the Trigger and Hammer

  • استخراج بند پشت Extracting the Back Strap

  • ساخت گیره ها با استفاده از ابزارهای توپولوژی Building the Grips Using the Topology Tools

  • مجسمه سازی دستگیره های دست Sculpting the Hand Grips

  • ساخت نشریه مجله Building the Magazine Release

  • مدل سازی مجله Modeling the Magazine

  • ساخت Slide Stop با Shadowbox Building the Slide Stop with Shadowbox

  • ایجاد ایمنی Building the Safety

  • افزودن مواد و بافت Adding Materials and Texture

  • مجسمه سازی جزئیات نهایی Sculpting Final Details

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک تفنگ دستی در ZBrush
جزییات دوره
2h 24m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.