آموزش مدل سازی یک شخصیت برای ریگینگ و انیمیشن در مایا

Modeling a Character for Rigging and Animation in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره کاراکتری را برای استفاده در ریگ و انیمیشن می سازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر. در این دوره، یک شخصیت برای استفاده در ریگ و انیمیشن می سازیم. هنگام تقلب و انیمیشن، همیشه داشتن یک شخصیت جذاب برای کار کردن با آنها خوب است. با این حال، اگر تجربه زیادی در مدل‌سازی ندارید، ایجاد شخصیتی که از متحرک سازی آن خوشحال خواهید شد دشوار است. شخصیت‌ها و ریگ‌های رایگانی وجود دارند، اما بسیاری از آنها بارها و بارها مورد استفاده قرار گرفته‌اند، و خوب است که چیزی بسازید که بتوانید آن را مال خود بنامید. در این دوره، ساختمان یک شخصیت ساده را با چشم‌ها و ابروهای احساسی که می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید و متحرک کنید، پوشش می‌دهیم. ما به روش هایی برای ساختن سر، بدن، بازوها و پاها و اتصال همه آنها به یکدیگر نگاه خواهیم کرد. ما در مورد ساخت توپولوژی با نگاهی به تقلب و انیمیشن صحبت خواهیم کرد - ساختن آن برای تغییر شکل خوب. هدف نهایی این دوره ارائه یک مدل از پیش ساخته شده جدید برای استفاده به شما نیست، بلکه به شما آموزش می دهد که از تکنیک های نشان داده شده برای ایجاد کاراکتر سفارشی خود، آماده تقلب استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی یک شخصیت برای ریگینگ و انیمیشن در مایا Modeling a Character for Rigging and Animation in Maya

  • شکل دادن به سر شخصیت Shaping the Head of the Character

  • مدل سازی کاسه چشم و ابرو Modeling the Eye Sockets and Brows

  • اضافه کردن بینی و مو Adding the Nose and Hair

  • ساختن گوش ها Building the Ears

  • مدل سازی بدن و چسباندن سر Modeling the Body and Attaching the Head

  • اضافه کردن سلاح به شخصیت Adding Arms to the Character

  • ساختن دست ها Building the Hands

  • اضافه کردن پاهای شخصیت Adding the Character's Legs

  • ساختن پاها Building the Feet

  • مدل سازی چشم ها Modeling the Eyes

  • انعکاس هندسه Mirroring the Geometry

  • اضافه کردن ابروها Adding the Eyebrows

  • ایجاد UV برای یک بافت ساده Creating UVs for a Simple Texture

  • اضافه کردن رنگ و بافت به مدل Adding Color and Texture to the Model

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک شخصیت برای ریگینگ و انیمیشن در مایا
جزییات دوره
2h 14m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.