آموزش تکنیک های مدل سازی موتور سیکلت در مایا

Motorcycle Modeling Techniques in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار صرفه‌جویی در زمان برای مدل‌سازی موتورسیکلت‌ها و تکنیک‌های آماده تولید برای مدل‌سازی سطوح سخت با محدودیت‌های طراحی، نحوه ساخت ماشین‌های پیچیده و قطعات ساخته شده توسط انسان، و روش‌های افزودن جزئیات برای واقع‌گرایی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ... یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای مدل سازی موتورسیکلت ها و تکنیک های آماده تولید برای مدل سازی سطح سخت با محدودیت های طراحی، نحوه ساخت ماشین ها و قطعات ساخته شده توسط انسان و روش های افزودن جزئیات برای واقع گرایی را بیاموزید. شامل بیش از هشت ساعت آموزش خود گام برای هنرمندانی است که از مایا استفاده می کنند. برجسته های محبوب عبارتند از: مدل سازی سطح سخت. تکنیک های مدل سازی چند ضلعی; درک فرآیند ساخت؛ بررسی اجمالی قطعات و اجزای موتورسیکلت. NURBS برای ساخت قاب موتور سیکلت. افزودن رئالیسم با جزئیات مدل شده. سایه بان های ذهنی برای ترکیب هندسه پیچیده. Booleans برای ایجاد اشکال پیچیده. ایجاد جزئیات درز؛ افزودن جوش به قطعات فلزی؛ اضافه کردن اریب به لبه ها. مدل سازی انواع مختلف مواد; اضافه کردن عیوب و جزئیات؛ استفاده از مواد سطحی مختلف؛ روشنایی HDRI; سایه زن رنگ خودرو; استفاده از قراردادهای نامگذاری؛ تنظیم سلسله مراتب برای ژست گرفتن؛ استفاده مجدد از هندسه. آج تایر با Bump Map. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های مدل سازی موتور سیکلت در مایا Motorcycle Modeling Techniques in Maya

  • قطعات موتور سیکلت و شرایط Motorcycle Parts and Terms

  • افزودن صفحه تصویر Adding an Image Plane

  • شروع یک قاب با منحنی ها Starting a Frame with Curves

  • ایجاد هندسه در امتداد قاب دوچرخه Creating Geometry Along the Bike Frame

  • چسباندن قاب با هم Attaching the Frame Together

  • افزودن جوش به قاب Adding Welds to the Frame

  • جزئیات قاب دوچرخه Detailing the Bike Frame

  • اتمام قاب Finishing the Frame

  • راه اندازی مخزن گاز Starting the Gas Tank

  • اتمام مخزن گاز Finishing the Gas Tank

  • مدل سازی چرخ Modeling the Wheel

  • اضافه کردن تایر Adding the Tire

  • استفاده از Booleans برای افزودن ترمزهای دیسکی Using Booleans to Add Disc Brakes

  • اضافه کردن لاستیک های جلو و عقب Adding Front and Back Tires

  • ایجاد گلگیر جلو Creating the Front Fender

  • افزودن گلگیر پشتی Adding the Back Fender

  • ساخت لوله های چنگال Building the Fork Tubes

  • ساختن درخت سه گانه Building the Triple Tree

  • راه اندازی لوله های اگزوز Starting the Exhaust Pipes

  • جزئیات لوله های اگزوز Detailing the Exhaust Pipes

  • ساخت سیلندرها Building the Cylinders

  • ایجاد سرها Creating the Heads

  • افزودن کاورهای راکر Adding Rocker Covers

  • ساخت پوشش انتقال Building the Transmission Cover

  • اتمام پوشش انتقال Finishing the Transmission Cover

  • مدل سازی پمپ آب Modeling the Water Pump

  • اضافه کردن پوشش جعبه دنده Adding the Gear Case Cover

  • اتمام موتور Finishing the Engine

  • ساخت کمربند درایو Building the Belt Drive

  • اتمام درایو کمربند Finishing the Belt Drive

  • مدل سازی بازوی چرخشی Modeling the Swing Arm

  • اضافه شدن سیستم تعلیق عقب Adding Rear Suspension

  • مدل سازی صندلی Modeling the Seat

  • جزئیات صندلی Detailing the Seat

  • افزودن قطعه هواکش جلو Adding Front Vent Piece

  • ساخت رادیاتور Building the Radiator

  • مدل سازی چراغ جلو و روپوش Modeling the Headlight and Cowl

  • اضافه کردن کالیپر و کابل ترمز Adding the Brake Calipers and Cables

  • اضافه کردن دسته ها Adding the Handlebars

  • جزئیات فرمان Detailing the Handlebars

  • گیره و پایه پایه ساختمانی Building Pegs and Kickstand

  • صفحه عقب و چراغ های عقب ساختمان Building Rear Plate and Taillights

  • مدل سازی آینه ها و دستگیره های ترمز Modeling the Mirrors and Brake Handles

  • نامگذاری و ایجاد سلسله مراتب Naming and Creating a Hierarchy

  • راه اندازی نورپردازی Setting up the Lighting

  • اضافه کردن مواد به دوچرخه Adding Materials to the Bike

  • استفاده از Mental Ray برای ترکیب بلوک موتور Using Mental Ray to Blend the Engine Block

  • اضافه کردن بافت به دوچرخه Adding Textures to the Bike

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های مدل سازی موتور سیکلت در مایا
جزییات دوره
7h 57m
49
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.