آموزش معرفی ZBrush 4R7

Introduction to ZBrush 4R7

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush، نگاهی مقدماتی به این اپلیکیشن قدرتمند مجسمه سازی، نقاشی و تصویرسازی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7. در این آموزش ZBrush، نگاهی مقدماتی به این برنامه قدرتمند مجسمه سازی، نقاشی و تصویر خواهیم داشت. ما با کاوش در رابط ZBrush و پوشش روند آماده سازی هندسه برای مجسمه سازی شروع می کنیم تا بتوانید وارد آن شوید و شروع به ایجاد کنید. ما در مورد Pixols، گردش کار 2.5 بعدی منحصر به فرد، و روش های اساسی برای ایجاد و دستکاری هندسه روی بوم صحبت خواهیم کرد. نحوه تقسیم مش خود و شروع استفاده از برس های مجسمه سازی برای افزودن جزئیات، و همچنین تکنیک های نقاشی مدل های شما نیز پوشش داده خواهد شد. ما همچنین موضوعاتی مانند ماسک کردن، چند گروه‌ها و چندین روش نوآورانه برای ساخت هندسه، از جمله ZModeler، ZSpheres، DynaMesh و ShadowBox را پوشش خواهیم داد. ما با هندسه‌ای ساده شروع می‌کنیم و سپس با بررسی مجسمه‌سازی، نقاشی، استفاده از FiberMesh، نورپردازی و رندر و ایجاد نقشه، به سمت رویکردی مبتنی بر پروژه پیش می‌رویم. ZBrush یک برنامه بسیار قوی است، بنابراین ما فقط می‌توانیم سطح بسیاری از ابزارهای آن را در زمان با هم مرور کنیم. با این حال، می توانید آموزش های عمیق تری در مورد بسیاری از این موضوعات در سایت پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی ZBrush 4R7 Introduction to ZBrush 4R7

  • مبانی رابط Interface Basics

  • فرآیند ZBrush The ZBrush Process

  • بوم 2.5 بعدی The 2.5D Canvas

  • ایجاد هندسه ساده Creating Simple Geometry

  • کار با فایل ها Working with Files

  • گزینه های نمایش Display Options

  • کار با SubTools Working with SubTools

  • تقسیم بندی هندسه Subdividing Geometry

  • مجسمه سازی پایه Basic Sculpting

  • چند رنگ پایه Basic Polypainting

  • استفاده از ماسکینگ Using Masking

  • کار با تغییر شکل Working with Deformation

  • افزودن مواد Adding Materials

  • استفاده از تکسچرها Using Textures

  • کار با چند گروه Working with Polygroups

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • کار با ZSpheres Working with ZSpheres

  • مجسمه سازی شخصیت اصلی Basic Character Sculpting

  • با استفاده از DynaMesh Using DynaMesh

  • برش و برش Slicing and Clipping

  • با استفاده از ZRemesher Using ZRemesher

  • کار با ZModeler Working with ZModeler

  • استفاده از ZModeler با کاراکترها Using ZModeler with Characters

  • کار با ShadowBox Working with ShadowBox

  • اضافه کردن چشم و گوش Adding Eyes and Ears

  • تکنیک های برس مش را درج کنید Insert Mesh Brush Techniques

  • استفاده از براش های IMM Using IMM Brushes

  • کار با NanoMeshes Working with NanoMeshes

  • مفاهیم مجسمه سازی شخصیت Character Sculpting Concepts

  • استفاده از نویز سطحی Using Surface Noise

  • مفاهیم پیشرفته چند رنگ Advanced Polypainting Concepts

  • استفاده از Spotlight برای نقاشی بافت Using Spotlight for Texture Painting

  • ژست شخصیت ها Posing Characters

  • تدوین صحنه Compiling the Scene

  • استفاده از لایه های سه بعدی Using 3D Layers

  • استفاده از FiberMesh Using FiberMesh

  • نورپردازی و رندر در ZBrush Lighting and Rendering in ZBrush

  • خروجی تصاویر Outputting Images

  • UV و ایجاد نقشه UV and Map Creation

  • یکپارچه سازی نرم افزار Software Integration

نمایش نظرات

آموزش معرفی ZBrush 4R7
جزییات دوره
4h 31m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
69
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.