آموزش نکات UV و بافت داخلی در مایا

Interior UV and Texture Tips in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، ما چندین نکته را ذکر خواهیم کرد که می تواند به جریان داخلی UV و بافت داخلی شما کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، Photoshop CS5. در این مجموعه از آموزش ها ، نکات مختلفی را ارائه می دهیم که می تواند به جریان داخلی UV و بافت شما کمک کند. ما با بررسی گردش کار ایجاد بافت اولیه با استفاده از یک عکس فوری UV از مدل خود به عنوان پایه شروع خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که با استفاده از چندین روش در فتوشاپ متناسب با طرح موجود UV را تنظیم و تحریف کنیم. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چیدمان UV را متناسب با بافت یا تصویر موجود در صورت مناسب تر بودن تنظیم کنیم. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که بدون نیاز به اشعه ماورا بنفش ، بافت ها را پیش بینی کنیم و در مورد کاشی کاری بخشهای بافت کوچکتر برای ایجاد نمای بی نقص بیاموزیم. ما در مورد نکاتی مانند پنهان کردن درزها ، استفاده از نقشه های رویه ای و تحریف پوسته های UV برای کمک به هم ترازی بافت صحبت خواهیم کرد. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که از Substance برای افزودن سریع بافتهای پیچیده استفاده کنیم و به راحتی و با استفاده از سطح شیب دار رنگهای چندین شی را تغییر خواهیم داد. ما یک پروژه کامل را نخواهیم ساخت ، بلکه بیشتر مدلهای کوچکتر را بررسی خواهیم کرد زیرا چندین نکته در مورد گردش کار را که می تواند به شما در پروژه بافت بعدی کمک کند ، ارائه می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014 ، فتوشاپ CS5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نکات UV و بافت داخلی در مایا Interior UV and Texture Tips in Maya

  • مونتاژ بافت ها بر اساس UV Assembling Textures Based on UVs

  • تحریف بافت ها برای مطابقت با چیدمان UV Distorting Textures to Match a UV Layout

  • اصلاح UV به متناسب متناسب Modifying UVs to Fit Textures

  • پیش بینی بافت ها به عنوان عکس برگردان Projecting Textures as Decals

  • کاشی کاری بخشهای بافت کوچکتر Tiling Smaller Texture Sections

  • پنهان کردن درزهای UV Hiding UV Seams

  • اصلاح بافت ها با ابزار 3D Paint Modifying Textures with the 3D Paint Tool

  • رنگ آمیزی چند شی با Ramp Coloring Multiple Objects with a Ramp

  • با استفاده از نقشه های رویه Using Procedural Maps

  • ایجاد بافت با ماده Creating Textures with Substance

  • قرار دادن اشعه ماورا بنفش برای تنظیم متناسب متناسب Laying out UVs to Fit Texture Alignment

نمایش نظرات

آموزش نکات UV و بافت داخلی در مایا
جزییات دوره
1h 15m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.