آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در CINEMA 4D

Creating Cartoon Characters in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: شخصیت های کارتونی ، سبک دار در دنیای تلویزیون و فیلم CG و همچنین بازی های ویدیویی رایج هستند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 50 ایجاد شخصیت های کارتونی در CINEMA 4D 2 ساعت و 31 دقیقه 53 علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد شخصیت های کارتونی در CINEMA 4D Creating Cartoon Characters in CINEMA 4D

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • مسدود کردن در شکل بدن Blocking in the Body Shape

  • در حال آماده سازی اتصالات بازو و پا Prepping Arm and Leg Connections

  • مسدود کردن در شکل بازو Blocking in the Arm Shape

  • ساختن دست Building the Hand

  • پایان دادن به دست Finishing the Hand

  • انسداد در پا Blocking in the Leg

  • اضافه کردن بوت Adding the Boot

  • مسدود کردن در شکل Head Blocking in the Head Shape

  • ایجاد توپولوژی سر Creating the Head Topology

  • ساختن دهان داخلی Building the Inner Mouth

  • جزئیات دهان Detailing the Mouth

  • مدل سازی چشم ها Modeling the Eyes

  • جزئیات سوراخ های چشم Detailing the Eye Sockets

  • سر را تمام کنید Finishing the Head

  • جزئیات پیراهن Detailing the Shirt

  • جزئیات شلوار Detailing the Pants

  • ساختن سگک کمربند Building the Belt Buckle

  • مدل سازی Insignia Modeling the Insignia

  • شروع Epaulet Starting the Epaulet

  • اتمام سنگ مرمر Finishing the Epaulet

  • اضافه کردن ضربه های سر Adding Head Bumps

  • افزودن مواد Adding Materials

نمایش نظرات

آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در CINEMA 4D
جزییات دوره
2h 32m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.