آموزش گردش کار ایجاد مواد در 3ds Max

Material Creation Workflows in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره ما موادی را به یک کامپیوتر سبک شده اضافه می کنیم تا سطوح مختلف را شبیه سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر. در این دوره ما موادی را به یک کامپیوتر سبک برای شبیه سازی سطوح مختلف اضافه می کنیم. افزودن متریال و بافت به مدل های خود برای دستیابی به جلوه های خاص، گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ما به تعدادی از گزینه ها برای تولید این افکت ها با استفاده از یک مجموعه کارتونی به عنوان مثال نگاه خواهیم کرد. ما به روند افزودن مواد به اشیاء به طور کلی و چگونگی ایجاد مواد برای شبیه سازی ظاهری خاص مانند فلز، پلاستیک، سرامیک، چرم و لاستیک خواهیم پرداخت. ما همچنین یک دکمه روشن با رمپ های گرادیان ایجاد می کنیم و از جلوه های لنز برای افزودن درخشش پست رندر به قوس الکتریکی استفاده می کنیم. پس از اتمام، ایده خوبی در مورد چگونگی ایجاد سریع انواع مواد مورد نیاز برای پروژه های خود دارید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار ایجاد مواد در 3ds Max Material Creation Workflows in 3ds Max

  • افزودن مواد استاندارد Adding Standard Materials

  • ایجاد مواد پلاستیکی Creating Plastic Materials

  • افزودن مواد سرامیکی و شیشه ای Adding Ceramic and Glass Materials

  • ایجاد مواد چرم و لاستیکی Creating Leather and Rubber Materials

  • استفاده از گرادیان با مواد Using Gradients with Materials

  • افزودن مواد فلزی Adding Metal Materials

  • ایجاد مواد فلزی رنگ شده Creating Painted Metal Materials

  • ایجاد یک ماده الکتریکی Creating an Electric Material

  • افزودن درخشش به صحنه Adding a Glow to the Scene

  • ایجاد یک ماده مایع درخشان Creating a Glowing Liquid Material

نمایش نظرات

آموزش گردش کار ایجاد مواد در 3ds Max
جزییات دوره
1h 0m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.