آموزش مجسمه سازی شخصیت در ZBrush

Game Character Sculpting in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: ایجاد یک مش مجسمه سازی با وضوح بالا اغلب اولین قدم در ساخت مدل شخصیت است که در یک بازی استفاده می شود. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که از ZBrush برای ایجاد این مجسمه های دقیق شخصیت استفاده کنید. این دوره بخشی از: Unity Game Dev: Art Path همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 24s ایجاد Base Mesh 33 متر 32s ایجاد مجسمه اولیه 1 ساعت و 2 دقیقه و 9 ثانیه جزئیات و سبک سازی 58 متر 24 ثانیه مجسمه سازی لباس 1 ساعت و 2 دقیقه و 38 ثانیه افزودن لوازم جانبی 36 متر 15 ثانیه جزئیات نهایی 23m 17s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد Base Mesh Creating a Base Mesh

  • برنامه ریزی Making a Plan

  • مسدود کردن بدن با ZSpheres Blocking out the Body with ZSpheres

  • اصلاح توپولوژی با ZModeler Modifying Topology with ZModeler

  • آماده شدن برای مجسمه سازی Preparing to Sculpt

  • Bat Goblin Challenge 1 Bat Goblin Challenge 1

ایجاد مجسمه اولیه Creating the Initial Sculpt

  • شروع مجسمه سازی Beginning the Sculpt

  • اصلاح شکل صورت Modifying the Facial Shape

  • مجسمه سازی گوش ها Sculpting the Ears

  • مجسمه سازی تنه Sculpting the Torso

  • مجسمه سازی بازوها Sculpting the Arms

  • مجسمه سازی دست ها Sculpting the Hands

  • مجسمه سازی شکم Sculpting the Abdomen

  • مجسمه سازی پا و پا Sculpting the Legs and Feet

  • Bat Goblin Challenge 2 Bat Goblin Challenge 2

جزئیات و سبک سازی Detailing and Stylizing

  • تصفیه صورت مجسمه سازی Refining the Face Sculpt

  • اضافه کردن چشم و پایان دادن به صورت Adding Eyes and Finishing the Face

  • ایجاد ریش Creating the Beard

  • مدل سازی مو Modeling the Hair

  • سبک کردن سر Stylizing the Head

  • سبک کردن تنه Stylizing the Torso

  • بازوها و دستها را سبک کنید Stylizing the Arms and Hands

  • سبک کردن پاها Stylizing the Legs

  • Bat Goblin Challenge 3 Bat Goblin Challenge 3

مجسمه سازی لباس Sculpting the Clothing

  • ساخت پایه پیراهن و شلوار Building the Shirt and Pants Base

  • پایه پیراهن و شلوار را تمام کنید Finishing the Shirt and Pants Base

  • مجسمه سازی شلوار Sculpting the Pants

  • مجسمه سازی پیراهن Sculpting the Shirt

  • ساخت پایگاه Pauldron Building the Pauldron Base

  • مجسمه سازی Pauldron Sculpting the Pauldron

  • ایجاد دستکش و چکمه Creating the Gloves and Boots

  • ایجاد نوارها Creating the Straps

  • Bat Goblin Challenge 4 Bat Goblin Challenge 4

افزودن لوازم جانبی Adding Accessories

  • ایجاد بند شانه Creating the Shoulder Strap

  • جزئیات دستکش Detailing the Gloves

  • ساخت کلیپ و حلقه Pauldron Building the Pauldron Clip and Ring

  • افزودن رونز به کلیپ و حلقه Pauldron Adding Runes to the Pauldron Clip and Ring

  • Bat Goblin Challenge 5 Bat Goblin Challenge 5

جزئیات نهایی Final Detailing

  • افزودن وصله ها و بخیه ها Adding Patches and Stitches

  • اضافه کردن Wear and Tear Adding Wear and Tear

  • پایان دادن به کمربند Finishing the Belt

  • مسدود کردن رنگ ها Blocking out Colors

  • Bat Goblin Challenge 6 Bat Goblin Challenge 6

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی شخصیت در ZBrush
جزییات دوره
4h 37m
43
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
41
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.