آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در مایا

Creating Cartoon Characters in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های مایا، مراحل ساخت و بافت شخصیت کودک به سبک کارتونی را گام به گام پیش خواهیم برد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013. در این سری از آموزش های مایا، مرحله به مرحله مراحل ساخت و بافت یک شخصیت کودک به سبک کارتونی را خواهیم دید. شخصیت‌های کارتونی در دنیای تلویزیون و فیلم CG و همچنین بازی‌های ویدیویی رایج هستند. ساختن این نوع شخصیت ها بسیار سرگرم کننده است، اما مجموعه ای از چالش های خاص خود را ارائه می دهند. ما با صحبت در مورد ایجاد اثری که با تصاویر مرجع ما مطابقت دارد، مستقیماً به آموزش وارد خواهیم شد. ما از انواع روش های چند ضلعی و همچنین برخی از تکنیک های NURBS برای ساختن ستاره نوجوان فوتبال خود از پایه استفاده خواهیم کرد. علاوه بر این، ما در مورد ایجاد توپولوژی صحبت خواهیم کرد که به خوبی به تغییر شکل در طول انیمیشن کمک می کند. در پایان، یک شخصیت کارتونی آماده برای تقلب و انیمیشن خواهید داشت. و شما دانش لازم را برای شروع ایجاد طرح های شخصیت خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد شخصیت های کارتونی در مایا Creating Cartoon Characters in Maya

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • مسدود کردن در شکل سر Blocking in the Head Shape

  • ساخت حلقه های چشمی Building the Eye Loops

  • ساخت حلقه های دهان Building the Mouth Loops

  • اضافه کردن بینی Adding the Nose

  • ایجاد کره چشم Creating the Eyeballs

  • مدل سازی پلک ها Modeling the Eyelids

  • شکل دادن به دهان Shaping the Mouth

  • تمیز کردن گوشه دهان Cleaning up the Corner of the Mouth

  • مدل سازی گوش ها Modeling the Ears

  • اتمام سر Finishing the Head

  • ساختن پایه بدن Building the Base of the Body

  • ایجاد تی شرت Creating the T-shirt

  • مدل سازی لباس ژرمن Modeling the Jersey

  • ساخت شورت Building the Shorts

  • مدل سازی بازوها و پاها Modeling the Arms and Legs

  • شروع دست ها Starting the Hands

  • اتمام دست ها Finishing the Hands

  • ساخت کفش های فوتبال Building the Football Cleats

  • ادامه کار روی کفش Continuing to Work on the Shoes

  • اتمام کفش Finishing the Shoes

  • اضافه کردن جوراب Adding Socks

  • اضافه کردن دندان Adding Teeth

  • ایجاد مو Creating the Hair

  • تمام کردن مو Finishing the Hair

  • اضافه کردن پرچم و ابرو Adding Flags and Eyebrows

  • کار با مواد Working with Materials

  • ایجاد یک بافت با رمپ Creating a Texture with Ramps

  • ایجاد یک طرح ساده UV برای سر Creating a Simple UV Layout for the Head

  • نقاشی یک بافت برای صورت Painting a Texture for the Face

  • نمایش اعداد روی نیوجرسی Projecting Numbers Onto the Jersey

نمایش نظرات

آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در مایا
جزییات دوره
4h 34m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.