آموزش شروع کار با اشعه ماوراء بنفش در مایا

Getting Started with UVs in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها با ایجاد طرح بندی UV در مایا، اصول آماده سازی مدل های سه بعدی برای تکسچرینگ را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014. در این سری از آموزش ها، با ایجاد چیدمان UV در مایا، مقدمات تهیه مدل های سه بعدی برای تکسچرینگ را خواهیم آموخت. UV ها و چیدمان های UV جنبه های مهم ایجاد بافت برای مدل های سه بعدی ما هستند. اطلاعات UV به عنوان پلی بین اشیاء سه بعدی که ایجاد می کنیم و بافت های دو بعدی که قبل از رندر اعمال می کنیم عمل می کند. اشعه ماوراء بنفش به مایا اجازه می‌دهد تا به مایا بگوییم که چگونه بافت‌ها را در سراسر سطح اعمال کند، بنابراین داشتن یک چیدمان خوب UV واقعاً می‌تواند در تسریع روند ایجاد بافت و ایجاد بافت‌های شما به راحتی قابل ویرایش در خط لوله باشد. ما با صحبت در مورد مفهوم اساسی UVs قبل از اینکه در مورد برخی از روش های مختلف فرافکنی UV آشنا شویم، شروع می کنیم. همچنین در مورد ویرایش UV ها و استفاده از پیش بینی های متعدد صحبت خواهیم کرد. سپس ایجاد عکس‌های فوری UV را پوشش می‌دهیم تا در هنگام بافت‌دهی راهنمایی به ما بدهیم و در مورد گردش کار بافت چند کاشی بحث کنیم. در پایان شما درک خوبی از هدف پشت UVها و دانشی که برای شروع ایجاد و ویرایش طرح‌بندی‌های UV خود نیاز دارید، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با اشعه ماوراء بنفش در مایا Getting Started with UVs in Maya

  • Cg 101: نقشه برداری UV Cg 101: UV Mapping

  • اصول اولیه UVs در مایا Basics of UVs in Maya

  • نقشه برداری مسطح Planar Mapping

  • نقشه برداری کروی و استوانه ای Spherical and Cylindrical Mapping

  • با استفاده از نقشه برداری خودکار UV Using Automatic UV Mapping

  • ویرایش طرح‌بندی‌های UV Editing UV Layouts

  • استفاده از پیش بینی های چندگانه UV Using Multiple UV Projections

  • باز شدن و آرامش UVs Unfolding and Relaxing UVs

  • انتقال چیدمان های UV Transferring UV Layouts

  • ایجاد عکس های فوری UV Creating UV Snapshots

  • کار با چندین کاشی UV Working with Multiple UV Tiles

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با اشعه ماوراء بنفش در مایا
جزییات دوره
1h 16m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.