آموزش مقدمه ای بر مدو

Introduction to modo

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از پروژه های سرگرم کننده، به راحتی حالت و یک گردش کار خلاقانه برای مدل سازی، مجسمه سازی، نقاشی، متحرک سازی و رندر را یاد بگیرید. شامل بیش از 7 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندانی که تازه به سبک مود و قابلیت های قدرتمند آن می پردازند. ایده‌آل برای موارد جدید و ... با استفاده از پروژه‌های سرگرم‌کننده، به راحتی حالت و یک گردش کار خلاقانه برای مدل‌سازی، مجسمه‌سازی، نقاشی، انیمیشن و رندر را یاد بگیرید. شامل بیش از 7 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندانی که تازه به سبک مود و قابلیت های قدرتمند آن می پردازند. ایده آل برای هنرمندان تازه کار و تازه کار. نکات برجسته محبوب عبارتند از: نمای کلی رابط. سفارشی کردن رابط؛ پیمایش درگاه دید سه بعدی؛ ابزارهای مدلسازی؛ مجسمه سازی مش; مجسمه سازی مبتنی بر تصویر. برش هندسه; مش های صاف کننده؛ ترکیب هندسه؛ تنظیم فریم های کلیدی؛ ویرایش فریم های کلیدی با Graph Editor. ترکیب لایه های بافت؛ استفاده از مواد؛ راه اندازی نور؛ روشنایی جهانی؛ پراکندگی زیرسطحی; تنظیم تنظیمات رندر؛ ارائه پاس های متعدد. مش های شبیه سازی کار با موارد مش. ابزار Bevel. نقاشی سه بعدی؛ لایه های بافت برای جلوه ها. چیدمان UV؛ نقشه های مورف؛ ایجاد تصاویر در حالت حالت. استفاده از طرح جامد

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • کاوش در مبانی اینترفیس Exploring the Basics of the Interface

مقدمه ای بر MODO Introduction to MODO

  • پیمایش در رابط Navigating the Interface

  • با استفاده از سیستم راهنما Using the Help System

  • کار با فایل های صحنه Working with Scene Files

  • تنظیم تنظیمات صحنه Setting Scene Preferences

  • سازماندهی آیتم های صحنه Organizing Scene Items

  • دریافت اطلاعات در مورد صحنه شما Getting Information About Your Scene

  • تغییر طرح بندی پورت های مشاهده Changing View Port Layouts

  • سفارشی کردن رابط Customizing the Interface

  • با استفاده از صفحه کار Using the Workplane

  • کار با ابزار و لوله ابزار Working with Tools and the Tool Pipe

  • ملزومات هندسه - کار با سطوح فرعی Geometry Essentials - Working with Subdivision Surfaces

  • تغییر تنظیمات برای نمایش هندسه Changing Settings for Displaying Geometry

  • کار با انتخاب ها Working with Selections

  • ایجاد هندسه اولیه Creating Primitive Geometry

  • با استفاده از ابزار Pen و Solid Sketch Using the Pen Tool and Solid Sketch

  • مدل سازی با منحنی ها Modeling with Curves

  • گزینه هایی برای تبدیل هندسه Options for Transforming Geometry

  • تبدیل عناصر Transforming Elements

  • استفاده از Falloffs برای اصلاح ابزارها Using Falloffs to Modify Tools

  • استفاده از دفورمرها Using Deformers

  • گزینه هایی برای هموارسازی هندسه Options for Smoothing Geometry

  • اصلاح لبه های زیربخش Modifying Subdivision Edges

  • برش هندسه Slicing Geometry

  • استفاده از ابزار برای افزودن هندسه Using Tools to Add Geometry

  • ترکیب و ادغام هندسه Combining and Merging Geometry

  • حذف و چرخاندن چند ضلعی ها Removing and Flipping Polygons

  • کپی کردن موارد مش Duplicating Mesh Items

  • شبیه سازی هندسه Cloning Geometry

  • استفاده از آرایه ها برای ایجاد گروه های بزرگ Using Arrays to Create Large Groups

  • استفاده از Mesh Paint برای قرار دادن هندسه Using Mesh Paint to Place Geometry

  • ملزومات چیدمان UV Essentials of UV Layout

  • استفاده از روش های مختلف پرتاب UV Using Different UV Projection Methods

  • استفاده از Unwrap و UV Peeler برای چیدمان UVs Using Unwrap and UV Peeler to Layout UVs

  • دستکاری طرح UV Manipulating the UV Layout

  • ملزومات مجسمه سازی Essentials of Sculpting

  • استفاده از ابزار مجسمه سازی Using the Sculpting Tools

  • ترکیب ابزار مجسمه سازی با برس Combining Sculpting Tools with Brushes

  • استفاده از مجسمه سازی مبتنی بر تصویر Using Image-based Sculpting

  • ملزومات نقشه برداری بافت Texture Mapping Essentials

  • تغییر تنظیمات مواد Changing Material Settings

  • افزودن لایه ها در درخت سایه بان Adding Layers in the Shader Tree

  • لوله کشی لایه ها به جلوه های بافت مختلف Piping Layers into Different Texture Effects

  • ترکیب لایه ها در درخت Shader Blending Layers in the Shader Tree

  • با استفاده از ابزار رنگ آمیزی Using the Paint Tools

  • ترکیب برس ها با ابزار رنگ Combining Brushes with the Paint Tools

  • استفاده از جوهر تصویر برای رنگ آمیزی هندسه Using Image Ink to Paint Geometry

  • ملزومات انیمیشن Animation Essentials

  • تغییر تنظیمات انیمیشن Changing Animation Settings

  • تنظیم فریم های کلیدی Setting Key Frames

  • ویرایش فریم های کلیدی در ویرایشگر نمودار Editing Key Frames in the Graph Editor

  • ملزومات رندرینگ Essentials of Rendering

  • تغییر تنظیمات رندر Changing Render Settings

  • تغییر تنظیمات محیط Changing Environment Settings

  • استفاده از دوربین ها Using Cameras

  • افزودن و اصلاح نورها Adding and Modifying Lights

  • نورپردازی با چند ضلعی های درخشان Lighting with Luminous Polygons

  • استفاده از روشنایی جهانی و HDR (محدوده دینامیکی بالا) Using Global Illumination and HDR(High Dynamic Range)

  • افزودن پس زمینه Adding Backdrops

  • افزودن خروجی های رندر جدید Adding New Render Outputs

  • رندر انیمیشن/گرامافون Rendering Animation / Turntables

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مدو
جزییات دوره
7h 45m
61
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.