آموزش گردش کار بافت چند کاشی

Multi-Tile Texture Workflows

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، در مورد استفاده از کاشی های بافت متعدد و نحوه برخورد چندین برنامه مختلف با آنها صحبت خواهیم کرد. نرم افزارهای مورد نیاز: Maya، 3ds Max، ZBrush، Mudbox، MARI. در این سری از آموزش ها، در مورد استفاده از کاشی های بافت متعدد و نحوه برخورد چندین برنامه مختلف با آنها صحبت خواهیم کرد. ایجاد یک چیدمان UV خوب هنگام تکسچر کردن مدل های شما مهم است. اما در بسیاری از مواقع، تلاش برای بهینه‌سازی مدل خود برای گنجاندن همه چیز در یک نقشه، می‌تواند مشکلاتی با وضوح پایین و ناتوانی در بدست آوردن مقدار مناسب از جزئیات در هر قسمت از مدل ایجاد کند. جدا کردن اشعه ماوراء بنفش و بافت‌ها به کاشی‌های بافت متعدد به کاهش این مشکل کمک می‌کند. در این دوره ما نگاهی به برخی از مزایا و معایب استفاده از گردش کار چند کاشی خواهیم داشت. همچنین روش‌هایی را که برنامه‌های کاربردی مختلف از جمله ZBrush، Maya، 3ds Max، Mudbox و MARI با کاشی‌های بافت متعدد سروکار دارند، بررسی خواهیم کرد. ما همچنین در مورد قراردادهای نامگذاری هر برنامه و نحوه مطابقت آن نامها با قرارگیری کاشی ها صحبت خواهیم کرد. هنگامی که کارمان تمام شد، به خوبی درک خواهید کرد که بافت چند کاشی چیست و چگونه می توانید از آن در پروژه های خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya، 3ds Max، ZBrush، Mudbox، MARI.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار بافت چند کاشی Multi-Tile Texture Workflows

  • کار با بافت های چند کاشی Working with Multi-tile Textures

  • استفاده از کاشی های بافت چندگانه در Mudbox Using Multiple Texture Tiles in Mudbox

  • استفاده از Multiple Texture Tiles در ZBrush Using Multiple Texture Tiles in ZBrush

  • استفاده از کاشی های بافت چندگانه در MARI Using Multiple Texture Tiles in MARI

  • راه اندازی کاشی های بافت چندگانه در مایا Setting up Multiple Texture Tiles in Maya

  • راه اندازی کاشی های بافت چندگانه در 3ds Max Setting up Multiple Texture Tiles in 3ds Max

  • بسته بندی بافت چند کاشی Multi-tile Texturing Wrap-up

نمایش نظرات

آموزش گردش کار بافت چند کاشی
جزییات دوره
0h 51m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.