آموزش بافت با استفاده از Viewport Canvas در 3ds Max

Texturing Using the Viewport Canvas in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره ما از Viewport Canvas برای تکسچرینگ تعاملی کلاه ایمنی فوتبال در 3ds Max استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر. در این دوره ما از Viewport Canvas برای بافت تعاملی کلاه ایمنی فوتبال در 3ds Max استفاده خواهیم کرد. ایجاد نقشه های بافت به روش سنتی اغلب می تواند شامل رفت و آمدهای زیادی بین برنامه های مختلف باشد. در کار با این روش، بازخورد فوری به سختی بدست می آید و در نتیجه گردش کار ممکن است آسیب ببیند. در این دوره ما از Viewport Canvas برای دریافت بازخورد فوری در حین رنگ آمیزی بافت ها به طور مستقیم بر روی مدل های خود در 3ds Max استفاده می کنیم. ما راه اندازی Viewport Canvas را در مدل نمونه خود، یک کلاه ایمنی، پوشش خواهیم داد. ما عملکرد نقاشی را بررسی می‌کنیم، جزئیات شبیه‌سازی را بررسی می‌کنیم، و یاد می‌گیریم که چگونه حالت‌ها را برای اصلاح خطوط نقاشی‌شده خود ترکیب کنیم. پس از تکمیل، درک کاملی از نحوه استفاده از Viewport Canvas برای تکسچر سریع مدل‌های خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت با استفاده از Viewport Canvas در 3ds Max Texturing Using the Viewport Canvas in 3ds Max

  • راه اندازی Viewport Canvas Setting up the Viewport Canvas

  • نقاشی خراش ها و تغییرات روی کلاه Painting Scratches and Variation Onto the Helmet

  • کلون کردن جزئیات از Viewport Cloning Detail from the Viewport

  • نقاشی با برس های سفارشی Painting with Custom Brushes

  • اصلاح بافت ها با استفاده از حالت های ترکیبی Modifying Textures Using Blend Modes

  • استفاده از Capture View برای افزودن جزئیات در فتوشاپ Using Capture View to Add Detail in Photoshop

  • نقاشی با استفاده از بافت های موجود Painting Using Existing Textures

  • نقاشی نقشه برآمدگی برای کلاه ایمنی Painting a Bump Map for the Helmet

  • راه اندازی مواد جدید با نقشه های نقاشی شده Setting up New Materials with Painted Maps

نمایش نظرات

آموزش بافت با استفاده از Viewport Canvas در 3ds Max
جزییات دوره
0h 52m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.