آموزش مدل سازی لوازم کارتونی در 3ds Max

Modeling Cartoon Props in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره به ساخت یک ابر کامپیوتر سبک در 3ds Max خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر. در این دوره، ما یک ابر کامپیوتر سبک در 3ds Max می سازیم. هنگام ساخت وسایل و قطعات، حتی آنهایی که انواع ساده تر دارند، گاهی اوقات دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید. همچنین ایجاد مدل هایی که دارای سبک بصری ثابتی هستند، نه تنها در درون خود، بلکه با شخصیت ها و دیگر وسایلی که در آن محیط زندگی می کنند، چالش برانگیز است. در این دوره از ابزارهای مدل سازی در 3ds Max برای ساخت یک ابر کامپیوتر به سبک کارتونی استفاده می کنیم. ما ابزارهای مدل‌سازی مانند لبه‌های اتصال، مخروطی، و اکسترود و همچنین ابزارهای مبتنی بر spline را بررسی خواهیم کرد که به ما امکان می‌دهند برخی از قطعات مختلف مدل را بسازیم. علاوه بر این، ما یاد خواهیم گرفت که از اصلاح کننده ها برای دستیابی به ظاهری شبیه کارتونی و سبک استفاده کنیم. پس از تکمیل، می‌توانید شروع به ساخت وسایل و قطعات سبک خود کنید تا جهان‌های سه‌بعدی ایجاد شده را بهبود ببخشید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی لوازم کارتونی در 3ds Max Modeling Cartoon Props in 3ds Max

  • ساخت پایگاه کامپیوتری Building the Computer Base

  • اضافه کردن مانیتور کامپیوتر Adding the Computer Monitor

  • ساخت گره های قدرت Building the Power Nodes

  • مدل سازی صفحه کلید و پایه Modeling the Keyboard and Base

  • اضافه کردن کنترل های اهرمی Adding the Lever Controls

  • ساخت سیلندرهای برق Building the Power Cylinders

  • مدل سازی پایه کنترل پنل Modeling the Control Panel Base

  • اضافه کردن جوی استیک Adding the Joystick

  • ساخت دکمه ها Building the Buttons

  • اضافه کردن برق Adding Electricity

  • اضافه کردن مواد به کامپیوتر Adding Materials to the Computer

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی لوازم کارتونی در 3ds Max
جزییات دوره
1h 35m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.