آموزش ایجاد وسایل نقلیه بازی در Maya و TopoGun

Creating Game Vehicles in Maya and TopoGun

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش می خواهیم یاد بگیریم که از Maya و TopoGun برای تبدیل یک موتورسیکلت با وضوح بالا به یک مدل بازی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: TopoGun 1.06, Maya 2012. در این آموزش ما می خواهیم یاد بگیریم که از Maya و TopoGun برای تبدیل یک موتورسیکلت با وضوح بالا به یک مدل بازی استفاده کنیم. پروژه‌های سینمایی و تجاری اغلب به مدل‌های خودرویی با وضوح بسیار بالا و با جزئیات بالا نیاز دارند. با این حال، این مدل ها به دلیل تعداد زیاد چند ضلعی ها برای بازی ها یا سایر برنامه های بلادرنگ مناسب نیستند. بنابراین برای اینکه بتوانیم این مدل ها را ریگ، متحرک یا ادغام کنیم در موتور بازی، ابتدا باید مدل را به وضوح بسیار پایین تری تبدیل کنیم. با استفاده از موتور سیکلت به عنوان مثال، ما از Maya برای کاهش وضوح بسیاری از قطعات استفاده می کنیم. سپس از TopoGun برای ایجاد توپولوژی جدید برای مش های بسیار دقیق مانند موتور یا رادیاتور استفاده می کنیم. ما روش های پخت نقشه های معمولی و رنگی را از داخل مایا و همچنین در TopoGun پوشش خواهیم داد. این تکنیک‌ها به ما امکان می‌دهند یک مدل با وضوح بسیار پایین‌تر ایجاد کنیم که از نظر بصری بسیار نزدیک به همتای با وضوح بالاتر است. هنگامی که کارمان تمام شد، چندین ابزاری را که می‌توانیم برای ایجاد مدل‌های وسیله نقلیه با وضوح بازی استفاده کنیم، به خوبی درک خواهید کرد و دانش لازم برای اعمال آن تکنیک‌ها را در مدل‌های خود خواهید داشت. اگر علاقه مند به ساخت موتورسیکلت با وضوح بالا از ابتدا تا انتها هستید، لطفاً تکنیک های مدل سازی موتور سیکلت در دوره آموزشی مایا را بررسی کنید که شما را در این فرآیند راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: TopoGun 1.06، Maya 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد وسایل نقلیه بازی در Maya و TopoGun Creating Game Vehicles in Maya and TopoGun

  • جداسازی هندسه Separating Geometry

  • کاهش وضوح Reducing Resolution

  • آماده سازی مش های مرجع Preparing Reference Meshes

  • ایجاد توپولوژی جدید برای کیس باتری Creating New Topology for the Battery Case

  • ایجاد توپولوژی جدید برای رادیاتور Creating New Topology for the Radiator

  • ایجاد توپولوژی جدید برای صندلی Creating New Topology for the Seat

  • ایجاد توپولوژی جدید برای موتور Creating New Topology for the Engine

  • چیدمان UV ها Laying out the UVs

  • پخت نقشه در TopoGun Baking Maps in TopoGun

  • پخت نقشه در مایا Baking Maps in Maya

  • ایجاد نقشه برای ترمز Generating Maps for the Brakes

  • پخت نقشه برای شوک Baking Maps for the Shocks

  • تکمیل بافت دوچرخه Finishing the Bike Textures

نمایش نظرات

آموزش ایجاد وسایل نقلیه بازی در Maya و TopoGun
جزییات دوره
2h 8m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.