آموزش خلق موجودات در CINEMA 4D

Creature Creation in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با اضافه شدن ابزارهای مجسمه سازی به استودیوی CINEMA 4D، انجام پروژه های موجود بدون ترک نرم افزار امکان پذیر شده است. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14 Studio. با افزودن ابزارهای مجسمه سازی به استودیو CINEMA 4D، می توان پروژه های موجود را بدون ترک نرم افزار تکمیل کرد. در این آموزش مجسمه سازی CINEMA 4D، با استفاده از انواع ابزارهای مدلسازی، به مدل سازی یک مش پایه در CINEMA 4D خواهیم پرداخت. در طول آموزش در مورد آماده سازی مدل و چیدمان UV در پیش بینی بافت-پخت و رنگ آمیزی صحبت خواهیم کرد. پس از آماده شدن پایه، فرآیند اضافه کردن جزئیات با وضوح بالا را با استفاده از ابزارهای مجسمه سازی در CINEMA 4D انجام خواهیم داد. هنگامی که مدل موجود ما مجسمه سازی شد، در مورد پخت این جزئیات در نقشه های Normal، Displacement و Ambient Occlusion صحبت خواهیم کرد. سپس از BodyPaint برای ایجاد بافت برای موجود استفاده می کنیم. ما عکس‌ها را ادغام می‌کنیم و چندین لایه را با هم ترکیب می‌کنیم تا یک بافت رنگی را از ابتدا نقاشی کنیم. ما همچنین در مورد اصلاح بافت رنگ برای ایجاد بافت هایی صحبت خواهیم کرد که برجستگی و خاص بودن موجود شما را تحریک کند. در پایان آموزش، انواع ابزارها و تکنیک های مجسمه سازی را یاد خواهید گرفت که به شما کمک می کند مخلوقات خود را در CINEMA 4D بسازید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14 Studio.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خلق موجودات در CINEMA 4D Creature Creation in CINEMA 4D

  • انسداد در بدن و سر Blocking in the Body and Head

  • مدل سازی پاها و پاها Modeling the Legs and Feet

  • مدل سازی بازوهای بزرگ و کوچک Modeling the Large and Small Arms

  • تکمیل شکل پایه و تمیز کردن هندسه Finishing the Base Shape and Cleaning up Geometry

  • شروع طرح بندی UV Beginning the UV Layout

  • اتمام طرح UV Finishing the UV Layout

  • مجسمه سازی اشکال اصلی بدن Sculpting the Main Shapes of the Body

  • مجسمه سازی نیم تنه مخلوق Sculpting the Creature's Torso

  • مجسمه سازی مقیاس های بزرگ در پشت Sculpting Large Scales on the Back

  • افزودن چشم ها Adding the Eyes

  • جزئیات سر Detailing the Head

  • مجسمه سازی گردن Sculpting the Neck

  • اضافه کردن مقیاس های کوچک Adding Small Scales

  • مجسمه سازی اندام مخلوق Sculpting the Creature's Limbs

  • مجسمه سازی جزئیات با فرکانس بالا Sculpting High-frequency Detail

  • آماده کردن نقشه ها Baking out the Maps

  • راه اندازی BodyPaint BodyPaint Setup

  • رنگ آمیزی پایه پوست Painting a Skin Base

  • رنگ آمیزی ترازوهای پشت Painting the Back Scales

  • رنگ آمیزی گردن Painting the Neck

  • رنگ آمیزی مقیاس های کوچک Coloring the Small Scales

  • ایجاد یک ماده چشم Creating an Eye Material

  • نقاشی شکم Painting the Abdomen

  • نقاشی نقشه برآمدگی Painting a Bump Map

  • نقاشی یک نقشه چشمگیر Painting a Specular Map

  • مونتاژ مجدد مخلوق Reassembling the Creature

نمایش نظرات

آموزش خلق موجودات در CINEMA 4D
جزییات دوره
3h 28m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.