آموزش ایجاد زنان سبک در مایا

Creating Stylized Females in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید برای ایجاد شخصیت های زن سبک، کار با جهت هنری، و چندین تکنیک صرفه جویی در زمان برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت، و متریال و راه اندازی سایه بان را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر. یک گردش کار تولید برای ایجاد شخصیت های زن سبک، کار با جهت هنری، و چندین تکنیک صرفه جویی در زمان برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت، و تنظیم متریال و سایه زن را بیاموزید. شامل بیش از 6.5 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که فرآیندهای هنری خلق زنان سبک شده را همانطور که در فیلم‌های انیمیشن دیده می‌شود، یاد می‌گیرند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: نسبت و مقیاس. مدل سازی از مرجع; درک جهت هنری; یافتن نقاط کانونی؛ مدل سازی اشکال صاف; روش های مختلف صاف کردن؛ ایجاد توپولوژی مفید؛ مسیریابی مجدد جریان لبه. پیوست هندسه; مدلسازی با دفورمرها; اضافه کردن جزئیات به صورت استراتژیک. بافت رویه ای؛ ایجاد طرح بندی UV؛ بافت با ابزار رنگ سه بعدی. راهنمای بافت نقاشی؛ عکس های فوری UV; ایجاد بافت در فتوشاپ؛ راه اندازی سایه بان و متریال. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مفاهیم پروژه و مرجع بررسی هنر Project Concepts and Reference Art Review

ایجاد زنان سبک در مایا Creating Stylized Females in Maya

  • مسدود کردن در هندسه برای سر Blocking in Geometry for the Head

  • اصلاح توپولوژی سر Modifying the Head Topology

  • مسدود کردن در بدن Blocking in the Body

  • ساختن و قرار دادن چشم ها Building and Placing the Eyes

  • مدل سازی حفره چشم Modeling the Eye Socket

  • شروع بینی Starting the Nose

  • شکل دادن به ناحیه بینی Shaping the Nose Area

  • اضافه کردن توپولوژی برای دهان Adding Topology for the Mouth

  • تکمیل دهان Completing the Mouth

  • تکمیل حفره چشم Completing the Eye Socket

  • مدل سازی گوش Modeling the Ear

  • افزودن ابرو و مژه Adding Brows and Lashes

  • آماده سازی لگن Preparing the Pelvis

  • مدل سازی ساق پا Modeling the Leg

  • چسباندن پا Attaching the Leg

  • ساختن پا و انگشت پا Building the Foot and Toe

  • اضافه کردن شانه و بازو Adding the Shoulder and Arm

  • ساختن پایه دست Building the Base of the Hand

  • ساختن انگشت و چسباندن به دست Building a Finger and Attaching to the Hand

  • اضافه کردن هندسه سینه Adding the Breast Geometry

  • استخراج هندسه برای مو Extracting Geometry for the Hair

  • اکسترود کردن لایه های مو Extruding Layers of Hair

  • اضافه کردن توده های مو Adding Clumps of Hair

  • مدل سازی دامن Modeling the Skirt

  • راه اندازی بلوز Starting the Blouse

  • تمام کردن بلوز Finishing the Blouse

  • اضافه کردن کمربند و کمان Adding a Belt and Bow

  • ساخت یک پایه برای کفش Building a Base for the Shoes

  • اضافه کردن پاشنه به کفش Adding Heels to the Shoes

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش برای سر Laying out UVs for the Head

  • نقاشی بافت های ساده با ابزار 3D Paint Painting Simple Textures with the 3D Paint Tool

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش برای لباس Laying out UVs for the Dress

  • نقاشی یک بافت برای لباس در فتوشاپ Painting a Texture for the Dress in Photoshop

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش برای مو Laying out UVs for the Hair

  • استفاده از ابزار رنگ سه بعدی برای رنگ آمیزی راهنمای بافت Using the 3D Paint Tool to Paint Texture Guides

  • رنگ آمیزی بافت مو در فتوشاپ Painting the Hair Texture in Photoshop

  • تنظیم مواد مو Setting up the Hair Material

  • استفاده از بافت های رویه ای روی چشم Using Procedural Textures on the Eyes

  • افزودن سایه زن رنگ خودرو به کفش Adding a Car Paint Shader on the Shoes

  • استفاده از شیدرها برای تقلبی شدن پراکندگی زیرسطحی Using Shaders to Fake Subsurface Scattering

نمایش نظرات

آموزش ایجاد زنان سبک در مایا
جزییات دوره
6h 34m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.