آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در 3ds Max 2009

Introduction to Modeling in 3ds Max 2009

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: برای استفاده خلاقانه از ابزارهای قوی موجود در 3ds Max، یک گردش کار اساسی برای مدل‌سازی مبتنی بر Polygon، NURBS و Splined و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل‌های پروژه مورد نیاز است). یک گردش کار اساسی برای مدل‌سازی مبتنی بر Polygon، NURBS و Splined و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان برای استفاده خلاقانه از ابزارهای قوی موجود در 3ds Max را بیاموزید. شامل نزدیک به 4 ساعت آموزش خودکار برای هنرمندانی که تازه به مدل سازی در 3ds Max و هنرمندان باتجربه ای که به دنبال تجدید نظر هستند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: گردش کار NURBS. گردش کار چند ضلعی; Splines و Patch گردش کار. سازماندهی صحنه با لایه ها. روش های صاف کردن؛ کار با اشیاء فرعی؛ روش‌های انتخاب شی فرعی. افزودن تصاویر پس زمینه Viewport. تغییر شکل مقیاس; شبیه سازی هندسه و اشکال. هندسه آینه ای; Sweep Modifier; Shell Modifier; تعدیل کننده تقارن؛ اصلاح کننده سطح؛ اصلاح کننده های FFD; اصلاح کننده تراش; پشته اصلاح کننده؛ جابجایی نقاط محوری؛ تبدیل هندسه و اشکال. اصلاح پارامترهای ایجاد. ایجاد Booleans؛ چسباندن و جدا کردن اشیاء؛ رئوس جوشکاری; رندر و مشاهده منحنی ها. اصلاح کننده HSDS برای سطوح زیربخش. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • کار با چند ضلعی Working with Polygons

مقدمه ای بر مدل سازی در 3ds Max 2009 Introduction to Modeling in 3ds Max 2009

  • کار با Nurbs Working with Nurbs

  • کار با سطوح صاف و زیربخش Working with Smoothing and Subdivision Surfaces

  • کار با Splines و Patch Working with Splines and Patches

  • نمای کلی پروژه و تنظیم رابط Project Overview and Interface Setup

  • افزودن تصاویر پس‌زمینه Viewport Adding Viewport Background Images

  • راه اندازی یک الگوی مقیاس لایه Setting up a Layer Scale Template

  • ساختن هندسه محوری با اصول اولیه Building Pivot Geometry with Primitives

  • اضافه کردن وضوح به Pivot Adding Resolution to the Pivot

  • ساختن یک بخش کامل از هندسه محوری Building a Full Section from the Pivot Geometry

  • ایجاد سرپوش از بخش کامل Creating Caps from the Full Section

  • مدل سازی اره Modeling the Saw

  • ساخت پیچ گوشتی Building the Screwdriver

  • اتمام لایه اره Finishing the Saw Layer

  • مدل سازی ذره بین Modeling the Magnifying Glass

  • ساختن چاقوی کوچک Building the Small Knife

  • تکمیل لایه ذره بین Finishing the Magnifying Glass Layer

  • مدل سازی درب بازکن Modeling the Bottle Opener

  • اتمام لایه بازکن بطری Finishing the Bottle Opener Layer

  • ساخت کورکسکرو Building the Corkscrew

  • شروع قیچی Starting the Scissors

  • اتمام لایه قیچی Finishing the Scissors Layer

  • ایجاد تیغه چاقوی بزرگ Creating the Large Knife Blade

  • افزودن تورفتگی و هیل به تیغه بزرگ Adding an Indentation and Hilt to the Large Blade

  • تکمیل لایه تیغه چاقو بزرگ Finishing the Large Knife Blade Layer

  • مونتاژ قطعات چاقو Assembling the Parts of the Knife

  • ساخت کانکتور زنجیره ای Building the Chain Connector

  • مدل سازی زنجیره Modeling the Chain

  • اضافه کردن حلقه کلید Adding the Key Ring

  • اضافه کردن مواد به چاقو Adding Materials to the Knife

  • راه اندازی اشعه ماوراء بنفش بر روی چاقو Setting up UVs on the Knife

  • اضافه کردن لوگو به چاقو Adding a Logo to the Knife

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در 3ds Max 2009
جزییات دوره
4h 10m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.