آموزش ایجاد خط لوله بافت بین MARI و ZBrush

Establishing a Texturing Pipeline Between MARI and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: ZBrush یک نرم افزار مجسمه سازی با وضوح بالا بسیار محبوب است. MARI یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای رنگ آمیزی بافت است. بیاموزید که چگونه دارایی های ZBrush خود را آماده کرده و برای نقاشی به MARI منتقل کنید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 3.1v1، ZBrush 4R7. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 29s آماده سازی دارایی های ZBrush برای MARI 31m 45s آوردن دارایی های ZBrush به MARI 46 متر 56s انتخاب و نقاشی در MARI 1 ساعت 0 دقیقه و 9 ثانیه تکمیل بافت های MARI 19 متر 5 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

آماده سازی دارایی های ZBrush برای MARI Preparing ZBrush Assets for MARI

  • استفاده از استاد اعشار برای مدیریت وضوح مش Using Decimation Master to Manage Mesh Resolution

  • استفاده از ZRemesher برای تنظیم توپولوژی و وضوح Using ZRemesher to Adjust Topology and Resolution

  • ایجاد و استفاده از پوسته های UV در ZBrush Creating and Using UV Layouts in ZBrush

  • حذف هندسه غیرضروری صادرات زیرمجموعه ها Removing Unnecessary Geometry Exporting Subtools

آوردن دارایی های ZBrush به MARI Bringing ZBrush Assets into MARI

  • ایجاد پروژه های MARI Creating MARI Projects

  • رابط و پیمایش MARI MARI's Interface and Navigation

  • درک کانال ها و لایه ها Understanding Channels and Layers

  • درک MARI Shaders Understanding MARI Shaders

انتخاب و نقاشی در MARI Selecting and Painting in MARI

  • انتخاب در MARI Making Selections in MARI

  • تنظیم وضوح بافت در MARI Adjusting Texture Resolution in MARI

  • درک بافر رنگ PES Understanding MARI's Paint Buffer

  • نقاشی و نقاب زدن در MARI Painting and Masking in MARI

  • نقاشی با تصاویر در MARI Painting with Images in MARI

تکمیل بافت های MARI Finishing MARI Textures

  • ارائه در MARI Rendering in MARI

  • صادرات بافت های خارج از MARI Exporting Textures Out of MARI

نمایش نظرات

آموزش ایجاد خط لوله بافت بین MARI و ZBrush
جزییات دوره
2h 39m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.