آموزش نکات و ترفندها در 3ds Max

Tips and Tricks in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف گردش کار را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max. در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف گردش کار را یاد می گیریم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار کلی شما در 3ds Max کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر نکات و ترفندها در 3ds Max Introduction to Tips and Tricks in 3ds Max

نکات و ترفندها در 3ds Max Tips and Tricks in 3ds Max

  • پیوند دادن اشیا برای سلسله مراتب والدین/فرزند در 3ds Max Linking Objects for Parent/child Hierarchies in 3ds Max

  • کنترل نورها با استفاده از Exclude/include در 3ds Max Controlling Lights Using Exclude/include in 3ds Max

  • نحوه ایجاد و کنترل یک سایه بان انسداد در 3ds Max How to Create and Control an Occlusion Shader in 3ds Max

  • روش های انتخاب در 3ds Max Selection Methods in 3ds Max

  • ویرایشگر پارامتر و جمع آوری پارامتر در 3ds Max The Parameter Editor and Parameter Collector in 3ds Max

  • تغییر نام چندین شی در 3ds Max Renaming Multiple Objects in 3ds Max

  • استفاده از Tape Helper در 3ds Max Using the Tape Helper in 3ds Max

  • استفاده از نقاله در 3ds Max Using the Protractor in 3ds Max

  • کار با گروه ها در 3ds Max Working with Groups in 3ds Max

  • سازماندهی صحنه های خود با استفاده از لایه ها در 3ds Max Organizing Your Scenes Using Layers in 3ds Max

  • تراز کردن اشیا در 3ds Max Aligning Objects in 3ds Max

  • نکته برتر: ایجاد مجموعه های اصلاح کننده سفارشی در 3ds Max Top Tip: Creating Custom Modifier Sets in 3ds Max

نمایش نظرات

آموزش نکات و ترفندها در 3ds Max
جزییات دوره
1h 5m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.