آموزش ویژگی های جدید در MARI 1.3

New Features in MARI 1.3

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، نگاهی به برخی از ویژگی های جدید قدرتمند موجود در MARI 1.3 خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.3v2. در این سری از درس ها، نگاهی به برخی از ویژگی های جدید قدرتمند موجود در MARI 1.3 خواهیم داشت. در به‌روزرسانی‌های جدید MARI، تعدادی ابزار، ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های رابط برای بهبود گردش کار اضافه شده‌اند. ما با نگاهی به برخی از تغییرات کوچک و افزوده‌های رابط، از جمله پاپ‌آپ کانال جدید، تغییرات در دکمه دید، و توانایی پخت مستقیم رنگ در یک کانال جدید، شروع می‌کنیم. ما در مورد اضافه شدن PTEX به گردش کار MARI صحبت خواهیم کرد که ما را قادر می سازد تا بافت ها را بدون نیاز به UVS نقاشی کنیم. همچنین در مورد ماژول های سایه زن جدید صحبت خواهیم کرد. ما ماژول پیش نمایش جابجایی را پوشش خواهیم داد. ما در مورد نمایش مدل ها به عنوان سطوح بازتابنده با ماژول کره محیط صحبت خواهیم کرد. ما همچنین در مورد توانایی جدید استفاده از بافت‌های بدون درز و قابل کاشی در جریان کاری خود با ماژول‌های سایه‌زن کاشی‌شده و ماسک‌دار صحبت خواهیم کرد. در نهایت، فیلتر بالاگذر را پوشش می دهیم و پل جدید بین MARI و NUKE را بررسی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.3v2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ویژگی های جدید در MARI 1.3 New Features in MARI 1.3

  • تغییرات رابط و پخت Interface and Baking Changes

  • با استفاده از Ptex Using Ptex

  • با استفاده از ماژول پیش نمایش جابجایی Using the Displacement Preview Module

  • استفاده از Snapshots Using Snapshots

  • کار با ماژول Environment Sphere Working with the Environment Sphere Module

  • ادغام بافت های کاشی Integrating Tiled Textures

  • با استفاده از فیلتر High Pass Using the High Pass Filter

  • با استفاده از پل ماری/هسته ای Using the Mari/nuke Bridge

نمایش نظرات

آموزش ویژگی های جدید در MARI 1.3
جزییات دوره
0h 43m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.