آموزش ایجاد شخصیت های بازی با ZBrush و TopoGun

Creating Game Characters with ZBrush and TopoGun

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، ما قصد داریم از ZBrush و TopoGun برای تبدیل یک شخصیت قهرمان زن با وضوح بسیار بالا به یک مدل با وضوح پایین تر و از نوع بازی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4, TopoGun 1.06. در این آموزش، ما قصد داریم از ZBrush و TopoGun برای تبدیل یک شخصیت قهرمان زن با وضوح بسیار بالا به یک مدل با وضوح پایین تر و از نوع بازی استفاده کنیم. برنامه های مجسمه سازی مانند ZBrush برای ایجاد مدل های بسیار دقیق، کامل با بافت و رنگ سطح عالی هستند. اما برای اینکه بتوانیم این مدل ها را ریگ، متحرک سازی یا ادغام در موتور بازی کنیم، ابتدا باید مدل را به وضوح بسیار پایین تری تبدیل کنیم. TopoGun یک ابزار عالی برای گرفتن مش های دقیق ما است و به ما این امکان را می دهد که این توپولوژی جدید را به طور کاملاً مستقیم ترسیم کنیم. علاوه بر این، به ما این امکان را می دهد که تمام جزئیات مش را بر روی نقشه ها نمایش دهیم. به این ترتیب، ما می‌توانیم از نسخه‌ای با وضوح پایین‌تر از مدل استفاده کنیم، در حالی که هنوز بسیار دقیق به نظر می‌رسد. ما آموزش را با تهیه و صادرات مش های متراکم خود از ZBrush و سپس آوردن آن ها به TopoGun به عنوان مرجع شروع می کنیم. ما از چندین ابزار در TopoGun استفاده خواهیم کرد تا به معنای واقعی کلمه هندسه پایه جدید را روی مش های با وضوح بالا بکشیم. ما به چندین ابزار موجود و نحوه دستکاری و تغییر توپولوژی پس از ایجاد نگاه خواهیم کرد. پس از انجام توپولوژی، ما UV ها را برای قطعات جدید ایجاد می کنیم و سپس نقشه هایی را برای جزئیات و اطلاعات رنگ ایجاد می کنیم. پس از اتمام آموزش، شما شخصیت بازی خود را از یک مجسمه بسیار متراکم خلق خواهید کرد و دانش لازم برای تکرار این فرآیند را در آثار خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4، TopoGun 1.06.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد شخصیت های بازی با ZBrush و TopoGun Creating Game Characters with ZBrush and TopoGun

  • آماده سازی چکمه های حجاری شده Preparing the Sculpted Boots

  • آماده سازی شلوار حجاری شده Preparing the Sculpted Pants

  • آماده سازی بازوهای حجاری شده Preparing the Sculpted Arms

  • آماده سازی بدن حجاری شده Preparing the Sculpted Body

  • آماده کردن کمربند بزرگ Preparing the Large Belt

  • آماده سازی مو Preparing the Hair

  • ایجاد توپولوژی جدید برای چکمه ها Creating New Topology for the Boots

  • ایجاد توپولوژی جدید برای شلوار Creating New Topology for the Pants

  • ایجاد توپولوژی جدید برای بازوی چپ Creating New Topology for the Left Arm

  • استفاده مجدد از هندسه در ایجاد توپولوژی برای بازوی راست Reusing Geometry in Creating Topology for the Right Arm

  • ایجاد توپولوژی جدید برای بدن Creating New Topology for the Body

  • اتمام توپولوژی بدن Finishing the Body Topology

  • ایجاد توپولوژی جدید برای کمربند Creating New Topology for the Belt

  • ایجاد اشعه ماوراء بنفش برای بازوها Creating UVs for the Arms

  • ایجاد اشعه ماوراء بنفش برای بدن Creating UVs for the Body

  • اتمام طرح UV Finishing the UV Layout

  • ایجاد نقشه برای چکمه ها و پاها Generating Maps for the Boots and Legs

  • ایجاد نقشه برای بدن و بازوها Generating Maps for the Body and Arms

  • مونتاژ هندسه و تنظیم مواد Assembling Geometry and Setting up Materials

  • افزودن نکات تکمیلی به مدل Adding Finishing Touches to the Model

نمایش نظرات

آموزش ایجاد شخصیت های بازی با ZBrush و TopoGun
جزییات دوره
2h 53m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.