آموزش کار سریع در ZBrush

Working Quickly in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های ZBrush، ما در مورد تعدادی از تکنیک هایی صحبت خواهیم کرد که می توانید از آنها برای سرعت بخشیدن به گردش کار ZBrush خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4. در این سری از آموزش های ZBrush، ما در مورد تعدادی از تکنیک هایی صحبت خواهیم کرد که می توانید از آنها برای سرعت بخشیدن به گردش کار ZBrush خود استفاده کنید. ZBrush یک برنامه قدرتمند است، اما زمانی که کار با مدل‌های بزرگ متشکل از زیرابزارهای زیادی را شروع می‌کنید، سرعت انجام کارهای ساده حتی مهم‌تر می‌شود. علاوه بر این، هر هنرمند اغلب راه‌های مختلفی برای تنظیم رابط یا استفاده از ابزارهایی پیدا می‌کند که روش خاصی را که دوست دارد کار کند، بهبود می‌بخشد. این دوره به بسیاری از این بهبودهای گردش کار و گزینه های رابط می پردازد که می توانید برای سرعت بخشیدن به گردش کار خود از آنها استفاده کنید. برخی از این موارد ممکن است به تنهایی در زمان صرفه جویی نکنند، اما بسته به فرکانس استفاده از آنها، این زمان واقعاً می تواند افزایش یابد. ما با صحبت در مورد سفارشی کردن رابط کاربری خود شروع می کنیم تا ابزارها و گزینه های شما به راحتی در دسترس شما باشند. ما همچنین تغییر نحوه رفتار رابط و ایجاد منوهای سفارشی خود را پوشش خواهیم داد. استفاده و ایجاد میانبرها و همچنین قرار دادن دارایی ها برای دسترسی سریع در صورت نیاز پوشش داده می شود. ما همچنین برخی از نکات ناوبری، نکاتی برای برخورد با SubTools و افزونه های مفیدی مانند SubTool Master را پوشش خواهیم داد. ما با صحبت در مورد خودکار کردن وظایف با استفاده از ماکرو کار را به پایان خواهیم رساند. در پایان، ایده بسیار بهتری از گزینه‌های بهینه‌سازی گردش کار خود در ZBrush خواهید داشت و می‌توانید تجربه کاربری خود را تنظیم کنید تا بتوانید زمان بیشتری را صرف خلق کردن کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

کار سریع در ZBrush Working Quickly in ZBrush

  • متحرک عناصر رابط Moving Interface Elements

  • اصلاح رفتار رابط Modifying Interface Behavior

  • ایجاد یک منوی سفارشی Creating a Custom Menu

  • دسترسی به دارایی ها با استفاده از لایت باکس Accessing Assets Using Lightbox

  • دسترسی به دارایی ها در راه اندازی Accessing Assets at Start Up

  • استفاده و ایجاد میانبرهای صفحه کلید Using and Creating Keyboard Shortcuts

  • نکاتی برای ناوبری Tips for Navigation

  • با استفاده از SubTool Master Using SubTool Master

  • با استفاده از صادرکننده چند نقشه Using the Multi-map Exporter

  • نکات زیر ابزار SubTool Tips

  • کار با ماکروها Working with Macros

نمایش نظرات

آموزش کار سریع در ZBrush
جزییات دوره
1h 17m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.