نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
هنگام ساخت شخصیت های انسانی ، کیفیت پوست می تواند نقش مهمی در تعریف شخصیت و افزودن به واقع گرایی آن داشته باشد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4. هنگام ساخت شخصیت های انسانی ، کیفیت پوست می تواند نقش مهمی در تعریف شخصیت و افزودن به واقع گرایی آن داشته باشد. در این دوره ما چندین ابزار و تکنیک را که می توانید برای ایجاد تأثیر پوست بر روی شخصیت های خود استفاده کنید ، مرور خواهیم کرد. ما در مورد استفاده از آلفا برای اعمال جزئیات در مدل ها صحبت خواهیم کرد. ما همچنین به استفاده از نویز در برنامه های کلی سریع برآمدگی پوستی پیش فرض و همچنین الگوهای سفارشی که می توانند از طریق رویه یا توسط هنرمند ایجاد شوند ، نگاه خواهیم کرد. ما همچنین در مورد تراشیدن چین و چروک در مناطق خاص و افزودن بی نظمی به پوست برای اضافه کردن شخصیت صحبت خواهیم کرد. در پایان ، شما گزینه های زیادی برای افزودن جزئیات پوست در سطح مناسب با استفاده از تعدادی تکنیک خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مجسمه سازی پوست انسان در ZBrush
Sculpting Human Skin in ZBrush
-
انواع اساسی پوست
Basic Types of Skin
-
مجسمه سازی با آلفا
Sculpting with Alphas
-
با استفاده از سر و صدای سطح
Using Surface Noise
-
ایجاد سر و صدای سفارشی
Creating Custom Noise
-
مجسمه سازی و استفاده از آلفا های سفارشی
Sculpting and Using Custom Alphas
-
استفاده از Noisemaker با آلفاهای سفارشی
Using Noisemaker with Custom Alphas
-
مجسمه سازی پوست در مفاصل
Sculpting Skin at the Joints
-
ایجاد پوست صورت
Creating Facial Skin
-
اضافه کردن بی نظمی
Adding Irregularities
نمایش نظرات