آموزش ایجاد لوگوهای سه بعدی در CINEMA 4D

Creating 3D Logos in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: لوگوهای مصور را می توان در همه جا یافت و لوگوهایی با کاراکترها می توانند به ویژه جذاب باشند. نرم‌افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5. آرم‌های مصور را می‌توان در همه جا یافت و آرم‌های دارای کاراکتر می‌توانند به‌ویژه جذاب باشند. ترجمه این لوگوها به سه بعدی می تواند انعطاف پذیری زیادی را به استفاده از آنها اضافه کند و واقعاً آنها را متمایز کند. در این دوره، ما از لوگوی BBQ Woody که در آموزش ادغام یک کاراکتر با یک لوگو در Illustrator ایجاد شده است استفاده می کنیم و با استفاده از CINEMA 4D به عمق آن اضافه می کنیم. ما این آموزش CINEMA 4D را با استفاده از لوگوی اصلی خود تا حد امکان برای شروع فرآیند بازسازی آغاز خواهیم کرد. ما از منحنی های Illustrator به عنوان پایه ای برای اکسترود کردن بخش های هندسه استفاده می کنیم. ما راه‌هایی را برای ترکیب اسپلاین‌ها برای ایجاد برش‌هایی برای برخی از حروف و اینکه چگونه می‌توانیم شروع به سازماندهی و لایه‌بندی هندسه خود کنیم را بررسی خواهیم کرد. ما همچنین از کمی ZBrush برای گذراندن مراحل ژست گرفتن وودی، بیور از آموزش ایجاد شخصیت‌های کارتونی خود استفاده خواهیم کرد. ما همه چیز را کنار هم می گذاریم و از رندر طرح و تون CINEMA 4D برای ایجاد یک رندر نهایی کارتونی خوب استفاده می کنیم. پس از اتمام، نه تنها یک لوگوی سه بعدی تمام شده خواهید داشت، بلکه می توانید لوگوهای خود را ایجاد و به سه بعدی ترجمه کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد لوگوهای سه بعدی در CINEMA 4D Creating 3D Logos in CINEMA 4D

  • وارد کردن و پاکسازی منحنی های ایلاستریتور Importing and Cleaning up Illustrator Curves

  • اصلاح منحنی های استامپ Modifying the Stump Curves

  • ایجاد هندسه استامپ Creating the Stump Geometry

  • ایجاد هندسه متن Creating the Text Geometry

  • صدور هندسه متن چند ضلعی Exporting Polygonal Text Geometry

  • آماده سازی هندسه کاراکترها Preparing the Character Geometry

  • مونتاژ هندسه در ZBrush Assembling Geometry in ZBrush

  • ژست وودی در ZBrush Posing Woody in ZBrush

  • پایان دادن به ژست Finishing the Pose

  • مونتاژ هندسه در CINEMA 4D Assembling Geometry in CINEMA 4D

  • ساخت پیش بند وودی Building Woody's Bib

  • اضافه کردن پیچ و چنگال Adding the Bolts and Fork

  • تنظیم مواد روی استامپ و متن Setting up Materials on the Stump and Text

  • اضافه کردن مواد Bib Adding the Bib Material

  • راه اندازی Toon Render Setting up the Toon Render

  • افزودن پس‌زمینه و ایجاد رندر نهایی Adding a Background and Creating a Final Render

نمایش نظرات

آموزش ایجاد لوگوهای سه بعدی در CINEMA 4D
جزییات دوره
2h 16m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.