آموزش کلاس کارشناسی ارشد AR، VR، XR، MR، Metaverse و محاسبات فضایی

دانلود AR, VR, XR, MR, Metaverse and Spatial Computing Masterclass

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به راهنمای نهایی تسلط بر AR، VR، XR، MR، Metaverse و محاسبات فضایی خوش آمدید! چه یک مبتدی و مشتاق کشف دنیای واقعیت مجازی، واقعیت مجازی و MR باشید، یا یک توسعه‌دهنده باتجربه باشید که به دنبال تعمیق مهارت‌های خود هستید، این دوره برای تجهیز شما به دانش و تخصص لازم برای برتری در این زمینه به سرعت در حال توسعه طراحی شده است. از فناوری XR.

در این دوره جامع، سفری را در میان چشم انداز متنوع واقعیت توسعه یافته آغاز خواهید کرد، که از اصول اولیه شروع می شود و به مفاهیم و برنامه های پیشرفته می رسد. در اینجا چیزی است که یاد خواهید گرفت:

  1. مقدمه و آینده محاسبات فضایی:   به دنیای محاسبات فضایی کاوش کنید، منشا، کاربردهای فعلی و پتانسیل آینده آن را در متحول کردن تعامل انسان و رایانه بررسی کنید.

  2. معرفی و آینده متاورس:   مفهوم Metaverse، یک فضای مشترک مجازی جمعی، و پیامدهای آن برای تعامل اجتماعی، سرگرمی، تجارت و فراتر از آن را بررسی کنید.

  3. Metaverse در مقابل محاسبات فضایی:   تفاوت‌های بین Metaverse و Spatial Computing را درک کنید و بررسی کنید که چگونه این مفاهیم آینده تعامل و اتصال دیجیتال را شکل می‌دهند.

  4. رابطه متاورس، محاسبات فضایی و هوش مصنوعی:   تقاطع متاورس، محاسبات فضایی و هوش مصنوعی را بررسی کنید و کشف کنید که چگونه این فناوری‌ها یکدیگر را تکمیل و تقویت می‌کنند.

    >
  5. درک XR:   درک کاملی از واقعیت توسعه یافته (XR)، از جمله اجزای اصلی، اصول و کاربردهای آن در صنایع مختلف به دست آورید.

  6. کاوش در واقعیت افزوده (AR):   به دنیای واقعیت افزوده (AR) شیرجه بزنید و در مورد تجربیات همه جانبه‌ای که محتوای دیجیتال را روی دنیای واقعی قرار می‌دهند، بیاموزید.

  7. تسلط بر واقعیت مجازی (VR):   با مفاهیم واقعیت مجازی (VR)، از ساخت محیط‌های تعاملی گرفته تا بهینه‌سازی عملکرد برای پلتفرم‌های VR مختلف آشنا شوید.

  8. باز کردن قفل واقعیت ترکیبی (MR):   امکانات هیجان‌انگیز واقعیت ترکیبی (MR) را کاوش کنید، دنیای فیزیکی و دیجیتال را با هم ترکیب کنید تا تجربیات کاربر جذابی ایجاد کنید.

  9. تاریخچه و آینده XR:   سیر تکامل فناوری‌های AR، VR، و MR را دنبال کنید و تأثیر بالقوه آنها را بر صنایعی مانند بازی، مراقبت‌های بهداشتی، آموزش و غیره کشف کنید.

  10. کاربردهای عملی:   موارد استفاده در دنیای واقعی و مطالعات موردی را کاوش کنید که نشان می‌دهد چگونه XR صنایع مختلف را متحول می‌کند و نوآوری را هدایت می‌کند.

  11. مشاغل و فرصت‌ها با Metaverse و Spatial Computing:   درباره فرصت‌های شغلی رو به رشد در فضای Metaverse و Spatial Computing بیاموزید و بینش‌هایی در مورد نحوه موقعیت‌یابی خود برای موفقیت در این زمینه به سرعت در حال تحول کسب کنید.

  12. زبان‌های برنامه‌نویسی و موتورهای بازی برای Metaverse، Spatial Computing و AI:   زبان‌های برنامه‌نویسی و موتورهای بازی مورد استفاده در توسعه برنامه‌های Metaverse، Spatial Computing و AI را کاوش کنید و به دست بیاورید. در تجربه با ابزارها و پلتفرم های استاندارد صنعتی.

  13. دستگاه‌ها و فناوری پشت همه این‌ها:   درک جامعی از سخت‌افزار و فناوری تجارب XR، از جمله دستگاه‌های ردیابی، نمایشگرهای نصب‌شده روی سر، و فناوری‌های نقشه‌برداری فضایی به دست آورید.

  14. روندهای آینده:   با کاوش در روندهای نوظهور و جهت‌های آینده در فناوری XR، از پیشرفت‌های سخت‌افزاری گرفته تا ظهور ابر وجهی و محاسبات فضایی، از منحنی‌ها جلوتر بمانید.

در پایان این دوره، شما به راحتی می‌توانید با هر پروژه XR مقابله کنید، چه در حال ایجاد تجربه‌های جذاب واقعیت افزوده، شبیه‌سازی‌های VR همهجانبه یا برنامه‌های پیشگامانه MR باشید. اکنون ثبت نام کنید و از امروز به تسلط بر واقعیت توسعه یافته (XR) بپردازید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • HDM ها HDMs

  • Unreal vs Unity Unreal vs Unity

  • مقدمه ای بر AR Introduction to AR

  • آینده متاورس Future of Metaverse

  • تاریخچه AR AR History

  • AR در مقابل VR AR vs VR

  • متاورس و هوش مصنوعی Metaverse and AI

  • AR برای تجارت واقعی AR for real life business

  • معرفی دوره Course Introduction

  • مقدمه ای بر XR Introduction to XR

  • مقدمه ای بر VR Introduction to VR

  • مشاغل با Metaverse Careers with Metaverse

  • AR قوی و ضعیف Strong and Weak AR

  • مقدمه ای بر MR Introduction to MR

  • مقدمه ای بر محاسبات فضایی Introduction to Spatial Computing

  • تاریخچه VR VR History

  • عناصر VR VR Elements

  • دستگاه های ردیابی Tracking Devices

  • متاورس در مقابل محاسبات فضایی Metaverse vs Spatial Computing

  • مقدمه ای بر VR Introduction to VR

  • زبان های برنامه نویسی Programming Languages

  • مقدمه ای بر متاورس Introduction to Metaverse

  • مقدمه ای بر XR Introduction to XR

نمایش نظرات

آموزش کلاس کارشناسی ارشد AR، VR، XR، MR، Metaverse و محاسبات فضایی
جزییات دوره
2h 9m
23
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Rahmat M
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rahmat M Rahmat M

توسعه دهنده بازی های ویدیویی

من یک توسعه دهنده بازی های ویدیویی و انیماتور سه بعدی با بیش از شش سال تجربه در این صنعت هستم. من دوره های متعددی را در مورد موضوعاتی مانند Unreal Engine 5، C++، Epic Online Services (EOS)، NPC های بازی، بازی های وسیله نقلیه، OOP در C++20 و مدیریت حافظه اشاره گرها در C++ تدریس کرده ام و به توسعه دهندگان مشتاق کمک کرده ام ایده های خود را به زندگی در Udemy، من بیش از 13 دوره آموزشی را منتشر کرده ام که توسعه بازی، برنامه نویسی و انیمیشن را پوشش می دهد.

من همچنین بازی تیراندازی چندنفره "Dadly Domain" را توسعه دادم که در فروشگاه Epic Games منتشر شده است. با استفاده از Unreal Engine 5 و C++، یک بازی ساختم که تعهد من به ایجاد تجربیات جذاب و همهجانبه را به نمایش می گذارد.

در اوایل سال 2020، Genifinity را تأسیس کردم، که بعداً در سال 2024 به Genifinity Inc. در کانادا تبدیل شد. ماموریت ما توانمندسازی افراد از طریق دوره های آنلاین در توسعه بازی، برنامه نویسی و انیمیشن های سه بعدی است. ما "دامنه مرگبار" را در Epic Games منتشر کردیم، بیش از 13 دوره Udemy ایجاد کردیم، سه کانال YouTube راه اندازی کردیم، سه وب سایت ساختیم و بیش از پنج فیلم انیمیشن کوتاه تولید کردیم. علاوه بر این، ما در بیش از 50 پروژه با شرکت های بزرگ در سراسر جهان همکاری کرده ایم.

تجربه گسترده من به عنوان یک طراح گرافیک متحرک و انیماتور سه بعدی با شبکه های تلویزیونی بزرگ ملی، مجموعه مهارت و دیدگاه من را غنی کرده است. با اشتیاق به ساخت بازی و آموزش، به دیگران کمک می کنم تا به اهدافشان در برنامه نویسی، ساخت بازی های ویدیویی و انیمیشن های سه بعدی دست یابند.