من یک توسعه دهنده بازی های ویدیویی و انیماتور سه بعدی با بیش از شش سال تجربه در این صنعت هستم. من دوره های متعددی را در مورد موضوعاتی مانند Unreal Engine 5، C++، Epic Online Services (EOS)، NPC های بازی، بازی های وسیله نقلیه، OOP در C++20 و مدیریت حافظه اشاره گرها در C++ تدریس کرده ام و به توسعه دهندگان مشتاق کمک کرده ام ایده های خود را به زندگی در Udemy، من بیش از 13 دوره آموزشی را منتشر کرده ام که توسعه بازی، برنامه نویسی و انیمیشن را پوشش می دهد.
من همچنین بازی تیراندازی چندنفره "Dadly Domain" را توسعه دادم که در فروشگاه Epic Games منتشر شده است. با استفاده از Unreal Engine 5 و C++، یک بازی ساختم که تعهد من به ایجاد تجربیات جذاب و همهجانبه را به نمایش می گذارد.
در اوایل سال 2020، Genifinity را تأسیس کردم، که بعداً در سال 2024 به Genifinity Inc. در کانادا تبدیل شد. ماموریت ما توانمندسازی افراد از طریق دوره های آنلاین در توسعه بازی، برنامه نویسی و انیمیشن های سه بعدی است. ما "دامنه مرگبار" را در Epic Games منتشر کردیم، بیش از 13 دوره Udemy ایجاد کردیم، سه کانال YouTube راه اندازی کردیم، سه وب سایت ساختیم و بیش از پنج فیلم انیمیشن کوتاه تولید کردیم. علاوه بر این، ما در بیش از 50 پروژه با شرکت های بزرگ در سراسر جهان همکاری کرده ایم.
تجربه گسترده من به عنوان یک طراح گرافیک متحرک و انیماتور سه بعدی با شبکه های تلویزیونی بزرگ ملی، مجموعه مهارت و دیدگاه من را غنی کرده است. با اشتیاق به ساخت بازی و آموزش، به دیگران کمک می کنم تا به اهدافشان در برنامه نویسی، ساخت بازی های ویدیویی و انیمیشن های سه بعدی دست یابند.
"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."