آموزش ZBrush: مدل سازی یک شخصیت کارتونی

ZBrush: Modeling a Cartoon Character

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از ZBrush مجسمه سازی ، نقاشی و نمایش یک شخصیت کارتونی سه بعدی را کشف کنید. نویسنده Ryan Kittleson نحوه تنظیم تصاویر مرجع ، ساختن شخصیت از اشکال ابتدایی ، ذوب کردن اشکال در یک سطح صاف ، اصلاح آناتومی و طرح و رنگ آمیزی مدل را نشان می دهد. به علاوه ، یاد بگیرید که چگونه شخصیت را با ژست ارائه ارائه دهید.
موضوعات شامل:
  • تنظیم تصاویر مرجع
  • ایجاد فرم اصلی بدن
  • ساخت فرم های صورت
  • پالایش آناتومی
  • مدل سازی وسایل کارتونی
  • افزودن چشم و دندان
  • ادغام اعضای بدن
  • جمع بندی مجدد مدل برای ژست گرفتن
  • بافت و ارائه مدل

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مدل سازی شخصیت کارتونی Modeling a cartoon character

1. مسدود کردن شخصیت 1. Blocking Out the Character

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up reference images

  • ساخت اشکال اساسی با بدوی Making the basic forms with primitives

  • استفاده از بدوی برای ایجاد ویژگی های صورت Using primitives to make the facial features

  • پاره شدن اندام Tapering the limbs

  • مجسمه سازی بدن Sculpting the body

  • تنظیم ویژگی های صورت Adjusting the facial features

  • پالایش دندان ها Refining the teeth

  • اصلاح گوش و بینی Refining the ears and nose

2. به پایان رساندن T شخصیت 2. Finishing the Character’s T Pose

  • آماده سازی فیوز قطعات بدن Preparing to fuse body parts

  • قطعات بدن را ذوب می کند Fusing the body parts

  • مجسمه سازی اشکال ارگانیک Sculpting organic forms

  • ایجاد مش قابل تنظیم با ZRemsher Creating a poseable mesh with ZRemsher

  • نمایش جزئیات بر روی مدل حذف شده Projecting detail onto the remeshed model

3. نقاشی و بافت 3. Painting and Texturing

  • پر کردن رنگ و مواد Filling color and material

  • جزئیات رنگ را نقاشی کنید Painting color details

4- ایجاد گیتار 4. Creating the Guitar

  • شروع بدنه گیتار Starting the guitar body

  • مدل سازی رشته ها Modeling the strings

  • ساخت برگ بر روی کلیدهای تنظیم Making leaves on the tuning keys

  • نقاشی گیتار Painting the guitar

  • بافت رشته ها Texturing the strings

5- در حال نمایش شخصیت 5. Posing the Character

  • شروع نمایش Starting the pose

  • قرار دادن چندین زیرشاخه در کنار هم Posing multiple subtools together

  • دم را با تغییر شکل دهید Posing the tail with deformers

  • بازوها Posing the arms

  • رشته ها را در زیر انگشتان قرار دهید Positioning the strings under the fingers

  • تصحیح پوز Refining the pose

6. ارائه و ارائه 6. Rendering and Presentation

  • تنظیم ارائه دهنده ارائه Setting up presentation renders

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ZBrush: مدل سازی یک شخصیت کارتونی
جزییات دوره
2h 57m
29
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
2,094
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.