آموزش Introduction to 3D (2015)

Introduction to 3D (2015)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مهم نیست که از چه نرم افزاری استفاده می کنید یا محصول نهایی ایجاد می کنید ، همه بسته های مدل سازی و رندر سه بعدی از همان مفاهیم اساسی برخوردار هستند. در این دوره ، جورج مائستری ، متخصص ، مروری گسترده بر این مفاهیم و تکنیک هایی را که برای انواع مختلف کارهای هنری سه بعدی اعمال می شود ، ارائه می دهد: طراحی شخصیت ها ، عکس های محصول ، انیمیشن ، جلوه های بصری و موارد دیگر. او با پیمایش در فضای سه بعدی و دستکاری اشیا existing موجود ، هندسه و مدل سازی را مرور می کند و نحوه اعمال رنگ و بافت بر روی سطوح را نشان می دهد. سرانجام ، جورج نظریه اساسی ارائه را پوشش می دهد و ویژگی هایی را که در اکثر موتورهای رندر تجاری وجود دارد ، پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • پیمایش فضای سه بعدی
  • اتصال اشیا از طریق سلسله مراتب
  • هندسه مدل سازی
  • مجسمه سازی به صورت سه بعدی
  • ایجاد سطوح مبتنی بر پچ
  • ایجاد و استفاده از بافت و مواد
  • ارائه پروژه های سه بعدی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. درک فضای 3D 1. Understanding 3D Space

  • به آسانی X ، Y ، Z As easy as X, Y, Z

  • پیمایش به صورت سه بعدی Navigating in 3D

  • این همه نسبی است It's all relative

  • تبدیل اشیاء Transforming objects

  • ج Connecting objects through hierarchies

2. مدل سازی و هندسه سه بعدی 2. Modeling and 3D Geometry

  • هندسه چیست؟ What is geometry?

  • سطوح چند ضلعی Polygonal surfaces

  • ایجاد سطوح Building up surfaces

  • هندسه خود را برنامه ریزی کنید Planning your geometry

  • مجسمه سازی به صورت سه بعدی Sculpting in 3D

3. سطوح مبتنی بر پچ 3. Patch-Based Surfaces

  • منحنی ها و انواع منحنی Curves and curve types

  • سطوح مبتنی بر پچ Patch-based surfaces

  • سطوح فرسایش Tesselating surfaces

4- بافتها و مواد 4. Textures and Materials

  • ماده چیست؟ What is a material?

  • مبانی سایه بانها Basics of shaders

  • مواد پیشرفته Advanced materials

  • نقشه های دست انداز و عادی Bump and normal maps

  • پیش بینی بافت Projecting textures

  • نقشه برداری UV UV mapping

5. ارائه تصاویر 5. Rendering Images

  • ارائه به عنوان عکاسی مجازی Rendering as virtual photography

  • مبانی روشنایی برای 3D Basics of lighting for 3D

  • سایه ها و سایه ها Shadows and shading

  • نور غیر مستقیم و گزاف گویی Indirect and bounce light

  • گردش کار روشنایی Lighting workflow

  • کار با دوربین Working with cameras

  • رندر نهایی Final rendering

6. آشنایی با مخلوط کن 6. Introduction to Blender

  • رابط و مرور کلی بلندر Blender interface and overview

  • بازدیدها و ناوبری در Blender Viewports and navigation in Blender

  • دستکاری اشیاء در مخلوط کن Manipulate objects in Blender

  • ایجاد سلسله مراتب در Blender Create hierarchies in Blender

  • رنگ و بافت را در مخلوط کن اضافه کنید Add color and texture in Blender

  • در Blender نور و دوربین اضافه کنید Add lights and cameras in Blender

  • ارائه دهنده در مخلوط کن Render in Blender

7. آشنایی با مایا 7. Introduction to Maya

  • رابط کاربری و نمای کلی مایا Maya interface and overview

  • منظره ها و ناوبری در مایا Viewports and navigation in Maya

  • دستکاری اشیاء در مایا Manipulate objects in Maya

  • سلسله مراتب را در مایا ایجاد کنید Create hierarchies in Maya

  • رنگ و بافت را در مایا اضافه کنید Add color and texture in Maya

  • در مایا چراغ و دوربین اضافه کنید Add lights and cameras in Maya

  • ارائه در مایا Render in Maya

8. معرفی 3ds Max 8. Introduction to 3ds Max

  • رابط و بررسی کلی 3ds Max 3ds Max interface and overview

  • بازدیدها و ناوبری در 3ds Max Viewports and navigation in 3ds Max

  • اشیاء را در 3ds Max دستکاری کنید Manipulate objects in 3ds Max

  • سلسله مراتب را در 3ds Max ایجاد کنید Create hierarchies in 3ds Max

  • رنگ و بافت را در 3ds Max اضافه کنید Add color and texture in 3ds Max

  • در 3ds Max حداکثر نور و دوربین را اضافه کنید Add lights and cameras in 3ds Max

  • حداکثر در 3ds ارائه می شود Render in 3ds Max

9. معرفی CINEMA 4D 9. Introduction to CINEMA 4D

  • رابط و نمای کلی CINEMA 4D CINEMA 4D interface and overview

  • بازدیدها و ناوبری در CINEMA 4D Viewports and navigation in CINEMA 4D

  • دستکاری اشیاء در CINEMA 4D Manipulate objects in CINEMA 4D

  • سلسله مراتب را در CINEMA 4D ایجاد کنید Create hierarchies in CINEMA 4D

  • رنگ و بافت را در CINEMA 4D اضافه کنید Add color and texture in CINEMA 4D

  • در CINEMA 4D چراغ و دوربین اضافه کنید Add lights and cameras in CINEMA 4D

  • ارائه در CINEMA 4D Render in CINEMA 4D

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Introduction to 3D (2015)
جزییات دوره
4h 23m
57
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
190,198
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.