لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Introduction to 3D (2015)
Introduction to 3D (2015)
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
مهم نیست که از چه نرم افزاری استفاده می کنید یا محصول نهایی ایجاد می کنید ، همه بسته های مدل سازی و رندر سه بعدی از همان مفاهیم اساسی برخوردار هستند. در این دوره ، جورج مائستری ، متخصص ، مروری گسترده بر این مفاهیم و تکنیک هایی را که برای انواع مختلف کارهای هنری سه بعدی اعمال می شود ، ارائه می دهد: طراحی شخصیت ها ، عکس های محصول ، انیمیشن ، جلوه های بصری و موارد دیگر. او با پیمایش در فضای سه بعدی و دستکاری اشیا existing موجود ، هندسه و مدل سازی را مرور می کند و نحوه اعمال رنگ و بافت بر روی سطوح را نشان می دهد. سرانجام ، جورج نظریه اساسی ارائه را پوشش می دهد و ویژگی هایی را که در اکثر موتورهای رندر تجاری وجود دارد ، پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
پیمایش فضای سه بعدی li>
اتصال اشیا از طریق سلسله مراتب li>
هندسه مدل سازی li>
مجسمه سازی به صورت سه بعدی li>
ایجاد سطوح مبتنی بر پچ li>
ایجاد و استفاده از بافت و مواد li>
ارائه پروژه های سه بعدی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
How to use the exercise files
1. درک فضای 3D
1. Understanding 3D Space
به آسانی X ، Y ، Z
As easy as X, Y, Z
پیمایش به صورت سه بعدی
Navigating in 3D
این همه نسبی است
It's all relative
تبدیل اشیاء
Transforming objects
ج
Connecting objects through hierarchies
2. مدل سازی و هندسه سه بعدی
2. Modeling and 3D Geometry
هندسه چیست؟
What is geometry?
سطوح چند ضلعی
Polygonal surfaces
ایجاد سطوح
Building up surfaces
هندسه خود را برنامه ریزی کنید
Planning your geometry
مجسمه سازی به صورت سه بعدی
Sculpting in 3D
3. سطوح مبتنی بر پچ
3. Patch-Based Surfaces
منحنی ها و انواع منحنی
Curves and curve types
سطوح مبتنی بر پچ
Patch-based surfaces
سطوح فرسایش
Tesselating surfaces
4- بافتها و مواد
4. Textures and Materials
ماده چیست؟
What is a material?
مبانی سایه بانها
Basics of shaders
مواد پیشرفته
Advanced materials
نقشه های دست انداز و عادی
Bump and normal maps
پیش بینی بافت
Projecting textures
نقشه برداری UV
UV mapping
5. ارائه تصاویر
5. Rendering Images
ارائه به عنوان عکاسی مجازی
Rendering as virtual photography
مبانی روشنایی برای 3D
Basics of lighting for 3D
سایه ها و سایه ها
Shadows and shading
نور غیر مستقیم و گزاف گویی
Indirect and bounce light
گردش کار روشنایی
Lighting workflow
کار با دوربین
Working with cameras
رندر نهایی
Final rendering
6. آشنایی با مخلوط کن
6. Introduction to Blender
رابط و مرور کلی بلندر
Blender interface and overview
بازدیدها و ناوبری در Blender
Viewports and navigation in Blender
دستکاری اشیاء در مخلوط کن
Manipulate objects in Blender
ایجاد سلسله مراتب در Blender
Create hierarchies in Blender
رنگ و بافت را در مخلوط کن اضافه کنید
Add color and texture in Blender
در Blender نور و دوربین اضافه کنید
Add lights and cameras in Blender
ارائه دهنده در مخلوط کن
Render in Blender
7. آشنایی با مایا
7. Introduction to Maya
رابط کاربری و نمای کلی مایا
Maya interface and overview
منظره ها و ناوبری در مایا
Viewports and navigation in Maya
دستکاری اشیاء در مایا
Manipulate objects in Maya
سلسله مراتب را در مایا ایجاد کنید
Create hierarchies in Maya
رنگ و بافت را در مایا اضافه کنید
Add color and texture in Maya
در مایا چراغ و دوربین اضافه کنید
Add lights and cameras in Maya
ارائه در مایا
Render in Maya
8. معرفی 3ds Max
8. Introduction to 3ds Max
رابط و بررسی کلی 3ds Max
3ds Max interface and overview
بازدیدها و ناوبری در 3ds Max
Viewports and navigation in 3ds Max
اشیاء را در 3ds Max دستکاری کنید
Manipulate objects in 3ds Max
سلسله مراتب را در 3ds Max ایجاد کنید
Create hierarchies in 3ds Max
رنگ و بافت را در 3ds Max اضافه کنید
Add color and texture in 3ds Max
در 3ds Max حداکثر نور و دوربین را اضافه کنید
Add lights and cameras in 3ds Max
حداکثر در 3ds ارائه می شود
Render in 3ds Max
9. معرفی CINEMA 4D
9. Introduction to CINEMA 4D
رابط و نمای کلی CINEMA 4D
CINEMA 4D interface and overview
بازدیدها و ناوبری در CINEMA 4D
Viewports and navigation in CINEMA 4D
دستکاری اشیاء در CINEMA 4D
Manipulate objects in CINEMA 4D
سلسله مراتب را در CINEMA 4D ایجاد کنید
Create hierarchies in CINEMA 4D
رنگ و بافت را در CINEMA 4D اضافه کنید
Add color and texture in CINEMA 4D
در CINEMA 4D چراغ و دوربین اضافه کنید
Add lights and cameras in CINEMA 4D
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
کارگردان و تهیه کننده انیمیشن
جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.
جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.
نمایش نظرات