نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه سریع رندرهای واقع بینانه بسازید ، این دوره برای شما مناسب است. برای ایجاد یک صحنه فوق العاده واقعی از عکس ، از چندین ابزار در 3ds Max استفاده خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، V-Ray 3.2 و Photoshop CC. در صورت نداشتن ابزارهای مناسب برای انجام این کار ، صحنه هایی با سرعت بالا که بسیار واقع بینانه به نظر می رسند ، دشوار خواهد بود. در این دوره ، ایجاد یک صحنه عکس واقعی با 3DS Max و V-Ray ، شما خواهید آموخت که چگونه با سهولت و کارایی یک رندر زیبا و واقعی را ایجاد کنید. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه این مفهوم را مسدود کنید. دوم ، شما از ابزارهای 3ds Max برای افزودن جزئیات بزرگ استفاده خواهید کرد. سوم ، شما خواهید فهمید که چگونه خاک و آوار اضافه کنید و در آخر ، پاس های متعدد ارائه دهید. بعد از اتمام این دوره 3ds Max ، نه تنها می توانید رندرهای زیبایی ایجاد کنید ، بلکه می توانید به سرعت از این ابزارها برای انجام همان کار در هر صحنه مورد نیاز خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، V-Ray 3.2 و Photoshop CC.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
تجزیه و تحلیل منابع و تنظیم صحنه
Analyzing References and Setting up the Scene
-
معرفی نویسنده و دوره
Author and Course Introduction
-
سفارشی کردن رابط کاربری در 3ds Max
Customizing User Interface in 3ds Max
-
نگاهی به تصاویر مرجع و ایده های جمع آوری
Looking into Reference Images and Gathering Ideas
-
مسدود کردن شکل اساسی
Blocking out the Basic Shape
-
تنظیم دوربین
Setting the Camera
افزودن جزئیات بزرگ به صحنه
Adding Large Details to the Scene
-
ایجاد دهانه برای ویندوز
Creating Openings for Windows
-
ایجاد قاب پنجره
Creating Window Frame
-
افزودن جزئیات به پنجره
Adding Details to the Window
-
ایجاد تخته های کف
Creating Floor Planks
-
ایجاد درب
Creating Door
-
ایجاد قاب برای درب
Creating the Frame for the Door
-
ایجاد ترک برای سقف
Creating Crack for the Ceiling
-
افزودن ترک به دیوارها
Adding Cracks to the Walls
-
افزودن Base به ویندوز
Adding Base to the Windows
-
افزودن جزئیات حاشیه به سقف و دیوارها
Adding Border Details to Ceiling and Walls
-
ایجاد شیشه های شکسته برای ویندوز
Creating Broken Glass for Windows
بافت صحنه
Texturing the Scene
-
رفع مشکلات مش برای بافت مناسب
Fixing Mesh Issues for Proper Texturing
-
ایجاد مواد کامپوزیت برای دیوارها
Creating Composite Material for Walls
-
رفع عادی دیوارها
Fixing Normals of the Walls
-
بافت ویندوز با مواد کامپوزیت
Texturing Windows with Composite Material
-
تخته های کف طبقه
Texturing Floor Planks
-
تجزیه و تحلیل مواد برای سقف
Analyzing Material for the Roof
افزودن جزئیات کوچک با استفاده از آوار ساز
Adding Small Details Using Debris Maker
-
راه اندازی پلاگین سازنده آوار
Setting up Debris Maker Plugin
-
تولید عناصر آوار با استفاده از سازنده آوار
Generating Debris Elements Using Debris Maker
-
افزودن تخته های شکسته به طبقه
Adding Broken Planks to the Floor
-
افزودن آجر به دیوارها
Adding Bricks to the Walls
-
استفاده از شی پراکنده برای قرار دادن بقایای کوچک در طبقه
Using Scattered Object to Place Small Debris on Floor
-
افزودن آوارهای مفصل به سقف شکسته و زمین
Adding Detailed Debris to Broken Roof and Ground
تنظیم V-Ray ، چراغ ها و مه محیطی
Setting up V-Ray, Lights, and Environmental Fog
-
تنظیم V-Ray برای تست رندر
Setting up V-Ray for Test Rendering
-
تنظیم Global Illumination
Setting up Global Illumination
-
تنظیم چراغ های V-Ray
Setting up V-Ray Lights
-
افزودن نورها و سایه های جهت دار به صحنه
Adding Directional Lights and Shadows to the Scene
-
رفع مشکلات مش و افزودن چراغ های بیشتر
Fixing Mesh Issues and Adding More Lights
-
افزودن جزئیات به دیوارها ، سقف و نقشه های خاص به بافت
Adding Details to Walls, Roof, and Specular Maps to Texture
-
نهایی کردن تنظیمات روشنایی
Finalizing the Lighting Setup
-
افزودن مه محیطی به صحنه
Adding Environmental Fog to the Scene
-
تنظیم V-Ray Pass برای Final Render
Setting up V-Ray Passes for Final Render
آهنگسازی رندرهای نهایی
Compositing the Final Render Passes
-
تجزیه و تحلیل عبور رندر
Analyzing Render Passes
-
آهنگسازی Render Passes در فتوشاپ
Compositing Render Passes in Photoshop
-
افزودن پاس عمق Z برای دستیابی به عمق میدان
Adding Z-depth Pass to Achieve Depth of Field
-
مقایسه انواع مختلف تصاویر ترکیبی
Comparing Different Types of Composited Images
-
نتیجه
Conclusion
نمایش نظرات