یک روند کامل برای ایجاد یک ارائه محصول شیک را کاوش کنید. بیاموزید که چگونه با مدل سازی کنار بیایید ، چراغ ها و مواد ایجاد کنید و پاسهای رندر کامپوزیت ایجاد کنید.
با استفاده از Quixel Megascans ، کتابخانه ای از دارایی های اسکن شده و ابزارهای قدرتمندی که می توانید به صورت رایگان با موتور Unreal استفاده کنید ، به سرعت صحنه های معماری فوتورالیستی ایجاد کنید.
DDO عمیق را از Quixel Suite 2.2 بیاموزید. این دوره شما را با طی مراحل کامل ، ایجاد سریع PBR و متریال برای بازی یا پروژه های فیلم خود ، هدایت می کند. نرم افزار مورد نیاز: Quixel Suite 2.2.
انتخاب کوتاه ترین و موثرترین خط لوله برای تولید هنری برای صرفه جویی در زمان، تلاش و هزینه تولید بسیار مهم است. این دوره یک خط لوله بسیار ساده اما بسیار قدرتمند برای تولید دارایی های با کیفیت بالا را به شما آموزش می دهد.
در این آموزش، ما یک کلاه ایمنی کم پلی برای بازی ها ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، Adobe Photoshop، Marmoset Toolbag، Illustrator
داشتن دانش صحیح در مورد رندر ، چراغ ها و مواد به طور کلی یک رندر عالی 3D ایجاد می کند. این دوره تمام اصول ارائه دهنده Scanline & Arnold و همچنین دوربین فیزیکی ، چراغ ها و استفاده از مواد فیزیکی را به شما آموزش می دهد.
دانش فنی قوی در مورد گرافیک سه بعدی در صنعت بازی یکی از الزامات است. در این دوره ، شما مفاهیم مهم و دانش فنی مورد نیاز برای تولید دارایی های با کیفیت و بهینه شده برای بازی ها را خواهید آموخت.
اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه سریع رندرهای واقع بینانه بسازید ، این دوره برای شما مناسب است. برای ایجاد یک صحنه فوق العاده واقعی از عکس ، از چندین ابزار در 3ds Max استفاده خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، V-Ray 3.2 و Photoshop CC.
در طول این آموزش ، ما هنرهای سبک شده ای را برای بازی های ایزومتریک که برای iOS ، Android و PC ساخته شده اند ایجاد خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Photoshop CS6.
هر مرحله در ایجاد یک محیط متحرک سبک دار را مشاهده کنید.
Quixel Suite 2.0 به یک استاندارد صنعتی برای ایجاد نقشه ها ، بافت ها و مواد عادی تبدیل شده است. این دوره به شما دانش اساسی NDO برای ایجاد نقشه های معمولی برای بازی های خود را می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Quixel Suite 2.
بهترین موتور رندر را برای محصولات و مشاغل تجسم صنعتی خود انتخاب کنید. ویژگی ها و گردش کار Unreal ، Unity ، V-Ray ، Arnold ، Redshift و موارد دیگر را مقایسه کنید.
در این آموزش 3ds Max و After Effects ، ما در حال ایجاد انیمیشن های قابل حل با حداقل فریم کلیدی ممکن و تولید صفحات Sprite م effectiveثر خواهیم بود. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Adobe After Effects CS6 و TexturePacker Pro.