آموزش گردش کار دارایی های حرفه ای با Quixel Suite

Professional Asset Workflows with Quixel Suite

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: انتخاب کوتاه ترین و موثرترین خط لوله برای تولید هنری برای صرفه جویی در زمان، تلاش و هزینه تولید بسیار مهم است. این دوره یک خط لوله بسیار ساده، اما بسیار قدرتمند برای تولید دارایی های با کیفیت بالا را به شما آموزش می دهد... آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه با یک خط لوله کوتاه و سریع، بدون مرور نرم افزارهای بی شمار برای تولید یک مدل سه بعدی، دارایی های با کیفیت بالا ایجاد کنید. ? اگر چنین است، این دوره برای شما مناسب است. در این دوره آموزشی، جریان کار دارایی های حرفه ای با Quixel Suite، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از کوتاه ترین خط لوله ممکن، دارایی های سه بعدی خیره کننده برای بازی ها و تولیدات را با حداقل زمان ممکن بسازید. ابتدا متوجه خواهید شد که چگونه می توانید یک مدل تفنگ سه بعدی کامل را در 3ds Max با استفاده از اصول اولیه ایجاد کنید. در مرحله بعد، بررسی خواهید کرد که چگونه می توانید UV را به طور موثر در فضای 0-1 برای استفاده بهتر از فضای UV قرار دهید و مدل خود را به Quixel Suite صادر کنید. سپس، خواهید آموخت که چگونه به راحتی می توانید جزئیات معمولی مدل تفنگ خود را در داخل NDO از Quixel Suite بدون تحمل درد مجسمه سازی و پخت ایجاد کنید. در نهایت، خواهید فهمید که با چه سرعتی می‌توانید بافت‌های واقع‌گرایانه برای مدل خود با استفاده از DDO در Quixel Suite ایجاد کنید و چگونه می‌توانید یک نمایش خوب از مدل خود در Marmoset Toolbag ایجاد کنید. در پایان این دوره، نه تنها نحوه مدل‌سازی و تکسچر یک مدل واقعی را در 3ds Max و Quixel Suite یاد خواهید گرفت، بلکه یک خط لوله کامل برای ایجاد دارایی‌های واقعی با حداقل تلاش و زمان خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Quixel Suite، 3ds Max.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مدل سازی فرم ها و اشکال اصلی Modeling Major Forms and Shapes

  • آنچه را که ما پوشش خواهیم داد What We Will Be Covering

  • تفاوت بین خط لوله معمولی و کویکسل Difference Between Conventional and Quixel Pipeline

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • مدل سازی قسمت سهام Modeling the Stock Part

  • مدلسازی قسمت بالای سهام Modeling Top Part of Stock

  • مدلینگ بشکه و دستگیره فلزی Modeling Barrel and Metallic Grip

  • ایجاد دومین دستگیره فلزی Creating the 2nd Metallic Grip

مدل سازی فرم ها و اشکال جزئی Modeling Minor Forms and Shapes

  • ماشه و محافظ ماشه مدلسازی Modeling Trigger and Trigger Guard

  • مدل سازی دید Modeling the Sight

  • پایان دید Finishing the Sight

  • مدل سازی اتاق Modeling the Chamber

  • ایجاد پیچ Creating the Bolt

  • پیچ دوخت Stitching Bolt

  • تثبیت شکل قطعه استوک Fixing Shape of the Stock Piece

  • افزودن جزئیات به سهام Adding Detail to the Stock

  • تثبیت جریان توپولوژی در سهام Fixing Topology Flow on the Stock

  • اضافه کردن قطعه ته قنداق فلزی Adding Metallic Butt Piece

  • بهینه سازی تفنگ Optimizing the Rifle

باز کردن و ایجاد جزئیات عادی Unwrapping and Creating Normal Details

  • باز کردن بسته بندی قطعه استوک Unwrapping the Stock Piece

  • استفاده از UV متقارن در ماشه محافظ Using Symmetrical UV's on Trigger Guard

  • تجزیه و تحلیل تفنگ بدون بسته بندی و بحث در مورد تکنیک ها Analyzing the Unwrapped Rifle and Discussing Techniques

  • صادرات مدل به NDO Exporting Model to NDO

  • راه اندازی پروژه در NDO Setting up Project in NDO

  • بررسی اجمالی سریع NDO Quick Overview of NDO

  • اضافه کردن اعداد به قطعات تفنگ از طریق جزئیات عادی Adding Numbers to Rifle Parts Through Normal Details

ایجاد جزئیات عادی بیشتر در NDO Creating More Normal Details in NDO

  • افزودن اعداد به آینده نگاری Adding Numbers to the Foresight

  • اضافه کردن حکاکی پیچ و مهره به قطعه استوک Adding Bolts Engraving to the Stock Piece

  • افزودن دانه چوب از بافت عکس Adding Wood Grain from Photograph Textures

  • رنگ آمیزی سایش و پارگی با استفاده از گزینه چند نرمال لایه Painting Wear and Tear Using Multinormal Layer Option

  • اضافه کردن خراش و آسیب به قطعه استوک Adding Scratches and Damage to Stock Piece

  • اضافه کردن پیچ به ته فلزی Adding Screws to the Metallic Butt

  • ایجاد اثر جوشکاری، گریپ اکستروژن و نقشه انسداد محیطی Creating Welding Effect, Grip Extrusion, and Ambient Occlusion Map

ایجاد بافت و متریال در DDO Creating Textures and Materials in DDO

  • آماده سازی تفنگ برای صادرات به DDO Preparing Rifle for Export to DDO

  • ایجاد پروژه جدید در DDO Creating New Project in DDO

  • ایجاد مواد چوبی برای انبار Creating Wood Material for Stock

  • ایجاد مواد فلزی Creating Metal Material

  • افزودن سایش لبه به قطعات فلزی Adding Edge Wear to Metal Parts

  • افزودن مواد فلزی به قطعات دیگر Adding Metal Material to Other Parts

  • افزودن زنگ و کثیفی طبیعی به مواد چوب Adding Natural Rust and Dirt to Wood Material

  • اعمال مواد بر روی قطعات بدون شناسه مواد Applying Material to the Parts with No Material ID

  • واردات و ایجاد مواد خودمان Importing and Creating Our Own Material

ایجاد رندرهای نهایی در کیسه ابزار Marmoset Creating Final Renders in Marmoset Toolbag

  • آشنایی با رفع سریع با Quixel Suite Understanding the Quick Fixes with Quixel Suite

  • صادرات مواد و بافت به کیسه ابزار Marmoset Exporting Material and Textures to Marmoset Toolbag

  • تست تفنگ و مواد در کیسه ابزار Marmoset Testing Rifle and Materials in Marmoset Toolbag

  • نتیجه گیری و خداحافظ Conclusion and Goodbye

نمایش نظرات

آموزش گردش کار دارایی های حرفه ای با Quixel Suite
جزییات دوره
5h 1m
46
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Zaheer Mukhtar Zaheer Mukhtar

ظاهر مختار یک هنرمند VFX و 3D است. او در سال 1999 به عنوان یک سرگرمی کار در زمینه 3D را آغاز کرد. وی بعداً با کسب جوایز متعدد برای فیلم های کوتاه خود در طول زندگی دانشجویی ، در سطح ملی شناخته شد. او فوق لیسانس علوم کامپیوتر است اما ادامه کار را به عنوان یک هنرمند انتخاب کرد. او در بسیاری از بازی ها به عنوان Lead Artist کار کرده و سینماتیک را برای چندین بازی موبایل خلق کرده است. برای چند سال گذشته ، او به عنوان یک پیشرو 3D هنرمند و طراح بازی کار کرده است. در حال حاضر او به عنوان یک فریلنسر برای بازی ها و تبلیغات مشغول به کار است.