آموزش Unreal Engine and Quixel Megascans: تجسم معماری

Unreal Engine and Quixel Megascans: Architectural Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از Quixel Megascans صحنه های معماری فوتورالیستی را زنده کنید. در این دوره ، با استاد Zaheer Mukhtar همراه شوید زیرا او نحوه استفاده از Megascans - کتابخانه ای از دارایی های اسکن شده و ابزارهای قدرتمندی را که برای استفاده با موتور Unreal رایگان هستند - در گردش کار تجسم معماری خود نشان می دهد. Zaheer با پوشش اصول Megascans ، از جمله نحوه نصب Quixel Bridge ، راه اندازی مسیر کتابخانه ، و صادرات دارایی های Megascans از Bridge به Unreal Engine 4 (UE4) شروع به کار می کند تا صحنه شما پر شود. او سپس نشان می دهد که چگونه می توان یک صحنه معماری بیرونی واقع گرایانه را در UE4 ارائه داد. بیاموزید که چگونه مواد و سطوح را به اشیا different مختلف اختصاص دهید ، طرح را مسدود کنید ، مناظر را تنظیم کنید ، گیاهان سه بعدی را در یک صحنه قرار دهید و جلوه های روشنایی و پردازش پست را در UE4 تنظیم کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • تجسم های واقعی با Quixel Photoreal visualizations with Quixel

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use exercise files

1. شروع با Quixel Bridge 1. Starting with Quixel Bridge

  • نصب و راه اندازی Quixel Bridge Installing and setting up Quixel Bridge

  • معرفی رابط Bridge Introduction the Bridge interface

  • نصب افزونه Megascans برای UE4 Installing the Megascans plugin for UE4

  • صادرات دارایی به UE4 Exporting assets to UE4

  • صادر کردن چندین شی Exporting multiple objects

  • خلاصه فصل 1 Summary of chapter 1

2. مونتاژ صحنه ها در UE4 2. Assembling Scenes in UE4

  • درک ساختار پوشه Megascans Understanding Megascans folder structure

  • درک مصادیق مادی Understanding material instances

  • اختصاص مواد به اشیا Assigning materials to objects

  • مسدود کردن طرح زمین Blocking out the terrain layout

  • تنظیم مناظر در UE4 Setting up landscapes in UE4

  • افزودن یک گلدان Adding a flowerbed

  • خلاصه فصل 2 Summary of chapter 2

3. صحنه های پر جمعیت با مگاسکان 3. Populating Scenes with Megascans

  • اضافه کردن لایه اول چمن Adding the first layer of the grass

  • افزودن تنوع به چمن Adding variation to the grass

  • قرار دادن پیچک انگلیسی در ساختار خانه Placing English ivy on house structure

  • جمعیت بستر گل Populating the flowering bed

  • استفاده از گیاهان وحشی در پس زمینه Using wild plants in the background

  • درک و استفاده از عکس برگردان Understanding and using decals

  • درک و استفاده از اطلس Understanding and using atlases

  • ایجاد مواد ترکیبی Creating blend material

  • با استفاده از مواد ترکیبی Using blend material

  • خلاصه فصل 3 Summary of chapter 3

4. نهایی کردن صحنه 4. Finalizing the Scene

  • افزودن انیمیشن به گیاهان Adding animation to the plants

  • تنظیم چراغ های آسمان و آسمان Setting up sky and sky lights

  • افزودن نور جهت دار Adding directional light

  • افزودن مه به صحنه Adding fog to the scene

  • افزودن حجم پس از فرآیند Adding post-process volume

  • خلاصه فصل 4 Summary of chapter 4

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine and Quixel Megascans: تجسم معماری
جزییات دوره
2h 23m
33
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
1,707
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Zaheer Mukhtar Zaheer Mukhtar

ظاهر مختار یک هنرمند VFX و 3D است. او در سال 1999 به عنوان یک سرگرمی کار در زمینه 3D را آغاز کرد. وی بعداً با کسب جوایز متعدد برای فیلم های کوتاه خود در طول زندگی دانشجویی ، در سطح ملی شناخته شد. او فوق لیسانس علوم کامپیوتر است اما ادامه کار را به عنوان یک هنرمند انتخاب کرد. او در بسیاری از بازی ها به عنوان Lead Artist کار کرده و سینماتیک را برای چندین بازی موبایل خلق کرده است. برای چند سال گذشته ، او به عنوان یک پیشرو 3D هنرمند و طراح بازی کار کرده است. در حال حاضر او به عنوان یک فریلنسر برای بازی ها و تبلیغات مشغول به کار است.