آموزش موتورهای رندر برای تجسم محصول و صنعتی

Rendering Engines for Product and Industrial Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بهترین موتور رندر را برای محصولات و مشاغل تجسم صنعتی خود انتخاب کنید. این دوره بر معرفی و مقایسه محبوب ترین موتورهای رندر - Unreal ، Unity ، V-Ray ، Arnold و Redshift - و رندرهای سریع مانند KeyShot و Marmoset Toolbag متمرکز است. مربی Zaheer Mukhtar تفاوت بین رندرهای بی درنگ و آفلاین و مزایا و کاربردهای ایده آل هر موتور رندر را توضیح می دهد. کشف کنید که چگونه از ابزار و گردش کار منحصر به فرد هر برنامه برای نورپردازی ، بافت با مواد ، انیمیشن دوربین و جلوه های پس از پردازش استفاده کنید. بعلاوه ، بیاموزید که چرا می توانید از KeyShot و Marmoset Toolbag برای ارائه سریع تمیز ، مانند پیش نمایش پروژه خود یا ارائه یک مدل سه بعدی با کیفیت کم به مشتری ، استفاده کنید.
موضوعات شامل:
  • صادرات و واردات در موتور غیرواقعی
  • افزودن چراغ ها و جلوه های پس از پردازش در Unreal
  • ایجاد مواد مه و PBR
  • صادرات و واردات در Unity 3D
  • نورپردازی ، دوربین و پردازش پس از آن در Unity
  • نورپردازی و مواد در V-Ray
  • کار با ارائه دهنده آرنولد
  • نورپردازی و مواد در Redshift
  • ارائه سریع با KeyShot و کیف دستی Marmoset

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • بهترین موتور رندر را انتخاب کنید Choose the best render engine

  • با پرونده های تمرینی کار کنید Work with the exercise files

1. آشنایی با رانندگان در زمان واقعی 1. Introduction to Real-Time Renderers

  • زمان واقعی در مقابل ارائه دهنده آفلاین Real-time versus offline renderers

  • موتور غیرواقعی را اجرا کنید Run Unreal Engine

  • صادرات به غیرواقعی با استفاده از Datasmith Export to Unreal using Datasmith

  • با استفاده از Datasmith به غیرواقعی وارد کنید Import to Unreal using Datasmith

  • چراغهای اساسی را در موتور غیرواقعی اضافه کنید Add basic lights in Unreal Engine

  • بازتاب ها و پس از پردازش را در Unreal اضافه کنید Add reflections and post-processing in Unreal

  • چراغ پخت و جلوه های پس از فرآیند Bake lights and post-process effects

  • عکس های فوری و رندرهای نهایی Snapshots and final renders

  • مواد مه و PBR ایجاد کنید Create fog and PBR materials

  • معرفی رابط Unity 3D Introduction to the Unity 3D interface

  • صحنه ای را از 3ds Max صادر کنید Export a scene from 3ds Max

  • صحنه ای را به Unity 3D وارد کنید Import a scene to Unity 3D

  • چراغ ها را در صحنه تنظیم کنید Adjust lights in a scene

  • چراغ ها و بازتاب های بیشتری بسازید Build more lights and reflections

  • کنترل های دوربین را اضافه کنید Add camera controls

  • از افکت های پس از پردازش استفاده کنید Use post-processing effects

  • از مواد PBR استفاده کنید Use PBR materials

  • پیشنهاد Recap of Unreal and Unity

2. آشنایی با ارائه دهنده آفلاین 2. Introduction to Offline Renderers

  • V-Ray را تنظیم کنید Set up V-Ray

  • دوربین فیزیکی V-Ray را کاوش کنید Explore the V-Ray Physical Camera

  • درباره چراغهای V-ray Sun و V-Ray اطلاعات کسب کنید Learn about V-Ray Sun and V-Ray lights

  • از نورپردازی HDRI و جلوه های بافر قاب V-Ray استفاده کنید Use HDRI lighting and V-Ray frame buffer effects

  • مواد V-Ray و IPR را درک کنید Understand V-Ray materials and IPR

  • عناصر رندر کامپوزیت در فتوشاپ Composite render elements in Photoshop

  • رندر آرنولد را تنظیم کنید Set up the Arnold renderer

  • یک دوربین آرنولد بسازید Construct an Arnold camera

  • چراغ های آرنولد را جمع کنید Assemble Arnold lights

  • روشنایی HDRI را اضافه کنید Add HDRI lighting

  • کشف مواد در آرنولد Explore materials in Arnold

  • حذف سر و صدا و نهایی ارائه Remove noise and finalize render

  • Redshift را تنظیم کنید Set up Redshift

  • چراغ های Redshift را درک کنید Understand Redshift lights

  • چراغ های گنبد و IES را کاوش کنید Explore dome and IES lights

  • از پیش تنظیم شده های مواد Redshift استفاده کنید Use Redshift materials presets

  • رندر نهایی را آماده کنید Prepare final render

  • recap of the V-Ray، Arnold، and Redshift Recap of the V-Ray, Arnold, and Redshift renderers

3. معرفی ابزارهای سریع ارائه 3. Introduction to Quick Rendering Tools

  • آشنایی با KeyShot Introduction to KeyShot

  • در KeyShot متحرک و ارائه دهید Animate and render in KeyShot

  • مرور کلی از ابزار Marmoset Overview of Marmoset Toolbag

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش موتورهای رندر برای تجسم محصول و صنعتی
جزییات دوره
3h 50m
42
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
11,653
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Zaheer Mukhtar Zaheer Mukhtar

ظاهر مختار یک هنرمند VFX و 3D است. او در سال 1999 به عنوان یک سرگرمی کار در زمینه 3D را آغاز کرد. وی بعداً با کسب جوایز متعدد برای فیلم های کوتاه خود در طول زندگی دانشجویی ، در سطح ملی شناخته شد. او فوق لیسانس علوم کامپیوتر است اما ادامه کار را به عنوان یک هنرمند انتخاب کرد. او در بسیاری از بازی ها به عنوان Lead Artist کار کرده و سینماتیک را برای چندین بازی موبایل خلق کرده است. برای چند سال گذشته ، او به عنوان یک پیشرو 3D هنرمند و طراح بازی کار کرده است. در حال حاضر او به عنوان یک فریلنسر برای بازی ها و تبلیغات مشغول به کار است.