آموزش گردش کار ارائه محصول

Product Presentation Workflow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک روند کامل برای ایجاد یک ارائه محصول شیک را کاوش کنید. در این دوره ، Zaheer Mukhtar از طریق یک روند کار برای ارائه محصول ، راه حل مقابله با مدل سازی ، ایجاد چراغ ها و مواد و پاسهای رندر کامپوزیت را نشان می دهد. او با نشان دادن نحوه مدل کردن سریع دارایی های صحنه خود شروع می کند. وی سپس نحوه ایجاد مواد و بافت های واقع گرایانه برای مدل های مختلف ، راه اندازی رندر V-Ray ، ایجاد تنظیمات بیشتر در چراغ ها ، تنظیم رندرهای عبور و کامپوزیت ارائه های شما در Adobe Photoshop را نشان می دهد. بعلاوه ، او نشان می دهد که چگونه جزئیات را به رندرهای خود اضافه کنید تا از لحاظ بصری جالب تر شده و اشیا correct را درست رنگ کنید.
موضوعات شامل:
  • تنظیم میانبرها برای رابط کاربر
  • ایجاد چراغهای اساسی
  • مرور اصول اولیه مواد V-Ray
  • ترکیب رندرهای تصویری در فتوشاپ
  • تنظیم مواد
  • افزودن عناصر پس زمینه
  • اشیا اصلاح کننده رنگ
  • استفاده از مدل های PixelSquid

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مدل سازی دارایی صحنه 1. Modeling Scene Assets

  • تنظیم UI و میانبرها Setting up the UI and shortcuts

  • ایجاد شکل بطری Creating the bottle shape

  • ایجاد کلاه و برچسب برای بطری Creating cap and sticker for bottle

  • ایجاد آب درون بطری Creating juice inside the bottle

  • مدل سازی شیشه Modeling the glass

  • مدل کردن آب درون لیوان Modeling juice inside the glass

  • مدل کردن پرتقال کامل Modeling the full orange

  • مدل کردن نیمه نارنجی Modeling the half orange

  • ایجاد برگ Creating the leaf

  • ایجاد جوانه برای پرتقال Creating the bud for the orange

2. ایجاد چراغ و مواد 2. Creating Lights and Materials

  • ایجاد چراغ های اساسی Creating the basic lights

  • درک اصول اولیه مواد V-Ray Understanding basics of V-Ray material

  • در ادامه با مواد V-Ray Continuing with V-Ray material

  • ایجاد مواد آبمیوه Creating the juice material

  • ساخت مواد شیشه ای Creating the glass material

  • ایجاد مواد آب بطری Creating the bottle juice material

  • ایجاد مواد پرتقال Creating the orange material

  • مدل سازی و بافت یک برش نارنجی Modeling and texturing an orange slice

  • اختصاص مواد به کف و برگ Assigning materials to the floor and leaf

3. آهنگسازی گذرهای راننده در فتوشاپ 3. Compositing Render Passes in Photoshop

  • تنظیم پرونده HDRI Setting up HDRI file

  • تنظیم V-ray و چراغ ها Setting up V-Ray and lights

  • تنظیم مواد Adjusting materials

  • تنظیم گذرهای رندر Setting up render passes

  • رندرهای ترکیبی در فتوشاپ Compositing renders in Photoshop

  • اضافه کردن عناصر پس زمینه Adding background elements

  • تنظیم گذرهای رندر Adjusting render passes

  • تصحیح رنگ اشیاء Color correcting objects

  • با استفاده از مدل های PixelSquid Using PixelSquid models

نتیجه Conclusion

  • یادداشت های مهم Important notes

نمایش نظرات

آموزش گردش کار ارائه محصول
جزییات دوره
2h 46m
32
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
21,201
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Zaheer Mukhtar Zaheer Mukhtar

ظاهر مختار یک هنرمند VFX و 3D است. او در سال 1999 به عنوان یک سرگرمی کار در زمینه 3D را آغاز کرد. وی بعداً با کسب جوایز متعدد برای فیلم های کوتاه خود در طول زندگی دانشجویی ، در سطح ملی شناخته شد. او فوق لیسانس علوم کامپیوتر است اما ادامه کار را به عنوان یک هنرمند انتخاب کرد. او در بسیاری از بازی ها به عنوان Lead Artist کار کرده و سینماتیک را برای چندین بازی موبایل خلق کرده است. برای چند سال گذشته ، او به عنوان یک پیشرو 3D هنرمند و طراح بازی کار کرده است. در حال حاضر او به عنوان یک فریلنسر برای بازی ها و تبلیغات مشغول به کار است.