آموزش ایجاد هنر سبک برای بازی های ایزومتریک در 3ds Max

Creating Stylized Art for Isometric Games in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش ، ما هنرهای سبک شده ای را برای بازی های ایزومتریک که برای iOS ، Android و PC ساخته شده اند ایجاد خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Photoshop CS6. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 3 ثانیه ایجاد هنر سبک برای بازی های ایزومتریک در 3ds Max 1 ساعت و 52 دقیقه 49 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد هنر سبک برای بازی های ایزومتریک در 3ds Max Creating Stylized Art for Isometric Games in 3ds Max

  • درک مفاهیم Understanding Concepts

  • راه اندازی دوربین و شبکه Setting up Camera and Grid

  • مسدود کردن شکل اصلی Blocking Out the Basic Shape

  • افزودن درب و ویندوز Adding Door and Windows

  • ایجاد جزئیات سقف Creating the Roof Details

  • افزودن جزئیات جزئی اضافی Adding Additional Small Details

  • ایجاد بافت ها Creating the Textures

  • ایجاد مواد و استفاده از بافت Creating Materials and Applying Textures

  • ایجاد گیاهان و گلها Creating Plants and Flowers

  • افزودن گل و گیاه به صحنه ما Adding Flowers and Plants to Our Scene

  • اضافه کردن تنظیمات روشنایی Adding Lighting Setup

  • آماده سازی ارائه نهایی Preparing the Final Presentation

نمایش نظرات

آموزش ایجاد هنر سبک برای بازی های ایزومتریک در 3ds Max
جزییات دوره
1h 53m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
27
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Zaheer Mukhtar Zaheer Mukhtar

ظاهر مختار یک هنرمند VFX و 3D است. او در سال 1999 به عنوان یک سرگرمی کار در زمینه 3D را آغاز کرد. وی بعداً با کسب جوایز متعدد برای فیلم های کوتاه خود در طول زندگی دانشجویی ، در سطح ملی شناخته شد. او فوق لیسانس علوم کامپیوتر است اما ادامه کار را به عنوان یک هنرمند انتخاب کرد. او در بسیاری از بازی ها به عنوان Lead Artist کار کرده و سینماتیک را برای چندین بازی موبایل خلق کرده است. برای چند سال گذشته ، او به عنوان یک پیشرو 3D هنرمند و طراح بازی کار کرده است. در حال حاضر او به عنوان یک فریلنسر برای بازی ها و تبلیغات مشغول به کار است.